بیانیه بسیج دانشجویی به مناسبت روز قدس؛ پاسخ موشکی سپاه به داعش پیامی برای اسرائیل بود

کد خبر: ۸۸۷۶۵۴۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای این رژیم خونخوار در منطقه بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما در جمهوری اسلامی مساله فلسطین برایمان یک مساله تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مساله عقیده است، مساله دل است، مساله ایمان است.” مقام معظم رهبری ”

روز قدس، مصداق بارز وعده الهی است که فرمود:”وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ" ، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.
روز همبستگی و یکپارچگی ملل اسلامی در دفاع از مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا است روز نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر،چرا که قدس همچنان آرمان ماست وفلسطین،فلسطین از بحر تا نهر است.نه حتی یک وجب کمتر،واین واقعیتی است که امروزه بیش از هر زمان باید مورد توجه قرار گیرد.
تحولات و دعواهای درون منطقه غرب آسیا،حمایت بی حد و حصرغربی ها و بعضی از دول عربی ازرژیم صهیونیستی همه دست به دست هم داده که فلسطین اشغالی به فراموشی سپرده شود.
استکبار جهانی نیز با تشکیل و حمایت از گروههای تکفیری و تروریستی،این مزدوران را به جان جهان اسلام انداختند تا شاید مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود. زهی خیال باطل، چراکه روز قدس، روح تازه ای است به کالبد جهان اسلام وتجدید بیعتی است جهت نابودی اسرائیل غاصب در این میان سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان حقوق بشر که به جای حمایت از مظلوم دست به سکوتی تلخ و بی رحمانه زده است از همه مشئمزکننده تر است. بعضی از دولت های مرتجع عربی نیز که در ضلالت کامل قرارگرفته اند. همت به نابودی خود و جهان اسلام گماشته اند که ان شاالله به زودی به دست مردم خودشان تومار حکومتشان به هم پیچیده خواهد شد.
سازمان کنفرانس اسلامی نیز که موجودیت آن به سبب حمایت از فلسطین و نایودی رژیم غاصب صهیونیستی در دفاع از اماکن مقدس مسلمانان خصوصا مسجدالاقصی میباشد باوجود اینکه همه دول اسلامی و مکان های مقدس در غرب آسیا مورد تهاجم صهیونیست و غرب است و برخلاف اساسنامه اش،قدس را به طور کامل فراموش کرده وبا این روند عملا ماهیت خود را از دست خواهد داد.
بحمدلله پیروزی های پیاپی جبهه مقاومت حکایت از آن دارد که بحول و قوه الهی رژیم صهیونیستی زودتر از ۲۴سال آینده نابود خواهد شد. لکن حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی به مواضع داعش تنها پاسخی بود به ترقه بازی عده ای مزدور، ولی پیام آن برای حامیان منطقه، فرامنطقه، خصوصا اسرائیل غاصب بسیار هوشمندانه، راهبردی و عبرت آموز میباشد.
از دستگاه دیپلماسی انتظار می رود تا در کنار محور مقاومت و اقتدار انقلابی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران،پازل محاصره و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را با تحرک دیپلماسی انقلابی تکمیل و اجازه ندهد تا در کشورهای اسلامی حامی فلسطین و محور مقاومت توسط نظام قبیله ای سعودی-صهیونیستی اختلاف و تردید ایجاد شود.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حمایت قاطع از جبهه مقاومت از عموم مردم ولایتمدار استان دعوت میکند که در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده که این حضور قطعا ستون های استکبار جهانی را به لرزه در خواهد آورد

ارسال نظرات