خبرهای داغ:
رسایی:

نمایندگان انقلابی به برجام رأی ندادند

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: اگر مخاطب گفته های نماینده مردم تهران از تصویب برجام در مجلس نهم اصولگراها افرادی همچون لاریجانی باشد، وی گزافه نگفته است.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۶۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس هشتم و نهم با اشاره به اظهارات اخیر محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیترش مبنی بر اینکه برجام را مجلس نهم اصولگرا تصویب کرد، اظهار داشت: اگر بخواهیم افرادی همچون ابوترابی‌فرد، لاریجانی و برخی آقایان دیگر را جز اصولگراها بدانیم، گفته آقای صادقی از این جهت درست است چراکه آنها در تصویب برجام نقش جدی داشتند.

 

وی با بیان اینکه  ما از همان زمان هم معتقد بودیم که جریان اصولگرایی نیاز به یک بازنگری و تعدیل دارد، افزود: این افراد رفته رفته با آن تعریفی که برای اصولگرایی وجود داشت تغییر هویت دادند برای همین لاریجانی سرلیست اصلاح‌طلبان در قم بود!

 

رسایی تصریح کرد: الآن دیگر اصلاح‌طلب و اصولگرا خیلی با هم تفاوت ندارند، شباهت‌هایشان زیاد شده، نوع نگاهشان به‌قدرت، شیوه حکمرانی، سطح زندگی‌شان هر دو رفاه‌طلب شده‌اند، هر دو قدرت‌طلب شده‌اند برای همین در بزنگاه‌هایی مثل فتنه و برجام با هم پیوند می‌خورند.

 

بله برجام محصول چهره‌های اصولگرایی مانند لاریجانی باهنر و ابوترابی بود که در حال حاضر این چهره‌ها دستشان در دست دولت است اما برجام محصول تفکر انقلابی مجلس نهم نبود.

 

گفتنی است محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب تهران چند روز گذشته با ارسال پیام توییتری ضمن انتقاد از اجرای برجام، تصویب آن را به اصولگرایان نسبت داده بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها