بیانه بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) در پی حمله موشکی نیروی سپاه به تروریست های تکفیری

متن اطلاعیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پی حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه به شرح زیر است.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۸۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ؛ متن اطلاعیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پی حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه به شرح زیر است:

بسم الله قاسم الجبارین

سلام و درود خدا بر شهیدان ، سلام و درود خدا بر غیرت رزمندگان اسلام وشیر بچه های حیدر کرّار

که با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری ((که دشمن به ما سیلی نخواهد زد و مابه دشمنان سیلی خواهیم زد )) دشمنان تکویری داعش را مورد حملات موشکی قرار دادند .این حملات موشکی که در طول عمر انقلاب اسلامی اقدامی کم نظیر وبرگی زرین بر شناسنامه پر افتخار انقلاب اسلامی است نشان گر اقتدار وعزت ملت سرافراز ایران اسلامی میباشد. دلیر مردان سپاه با این اقدام به دشمنان نشان دادند که هر کس بخواهد امنیت وآسایش ملت بزرگ ایران را به خطر بیاندازد به چنین عقوبتی گرفتار خواهد شد . ما طلاب وروحانیون بسیجی استان اردبیل با حمایت از این اقدام شجاعانه کمال تشکر وقدردانی را از سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام مینماییم وبه وجود همه کسانی که برای عزت واقتدار این ملت تلاش میکنند افتخار مینماییم واز خداوند متعال برای آنان عزت ، موفقیت وسربلندی را خواستاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار