حضرت آیت الله سیدحسن عاملی با صدور بیانیه ای اعلام نمودند؛

دعوت نماینده ولی فیقه در استان و امام جمعه اردبیل از عموم مردم و مسئولان جهت مشارکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

کد خبر: ۸۸۷۶۷۰۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حضرت آیت الله سیدحسن عاملی در این بیانیه ضمن تمجید از اقدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برگزاری سالانه جشنواره کتابخوانی رضوی، این مهم را در ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع) و نهادینه کردن عادت به کتابخوانی در جامعه، مؤثر دانست.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
در سالهای اخیر شاهد اقدام تحسین برانگیز دستگاههای فرهنگی مسئول در جهت برگزاری سلسلسه برنامه های فرهنگی هنری رضوی از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور بوده ایم.
 
این اتفاق مبارک را فرصت شمارده و عموم مردم فرهنگ دوست استان اردبیل اعم از کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و خانواده های محترم را به شرکت در بخش های مکتوب و اینترنتی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و بهره مندی از مطالب مفید 6 کتاب معرفی شده در جشنواره دعوت میکنم.
 
بی شک، جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج فرهنگ متعالی اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، الگو برداری عموم مردم از سبک زندگی امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع)، نهادینه شدن عادت به کتابخوانی و در نتیجه توسعه فرهنگی جامعه خواهد بود لذا به همه دستگاههای اجرائی و فرهنگی و سازمان های مردم نهاد، مشارکت در این جشنواره را توصیه میکنم.
 
امید که همه عزیزان از برکات معنوی و معارف برآمده از این جشنواره بهره مند شوند.
 
سید حسن عاملی
ارسال نظرات