نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بیدق خود را به فرزینش مده

مسئولین کشور نباید داشته های خود را نادیده بگیرند.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۰۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، علی وقچی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج مبنی بر هشدار مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ و ادعای دولت امریکا به داشتن نیروی مورد نیاز برای تغییر نظام در داخل کشور اظهار داشت: بر اساس شعری از اقبال لاهوری " بوریای خود به قالینش مده / بیدق خود را به فرزینش مده " نباید حصیر خود را به قالی دشمنان و سرباز کوچک خود را به وزیر بیگانگان ترجیح داد.

وی افزود: ما اگر به ادبیات غنی کشورمان مراجعه کنیم، خواهیم دید که شهریار نیز در این رابطه می گوید" اولادیمیز مذهبینی دانماسین/هر ایچی بوش سؤزلره آللانماسین " که مفهوم آن این است به وعده های پوچ و خالی دشمنان دل نبندیم که موجب لطمه به کشور خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ما برای نجات کشور، باید همدل و همفکر باشیم که نتیجه آن زانو زدن دشمنان در مقابل ایران اسلامی خواهد بود.

وقفچی اظهار داشت: باور ما این است اگر ما به نیروهای خودمان تکیه کنیم و اعتقاد داشته باشیم، می توانیم پیشرفت کنیم و با نگاه به بیگانگان مشکلات کشور حل نمی شود.

وی در ادامه به اهمیت درون گرا بودن مسئولین اشاره کرد و گفت: درون گرا بودن به معنی نداشتن ارتباط با دنیا نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ارتباط با زیر سلطه رفتن تفاوت دارد؛ ما در عین حال که می توانیم مستقل باشیم می توانیم تا زمانیکه دنیا، تمامیت ارضی، نظام و حاکمیت ما را قبول داشته باشند ارتباط خود را با دنیا تثبیت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار