پیام اصلی حمله موشکی سپاه برای آمریکا و جریان واداده داخلی

کد خبر: ۸۸۷۶۸۱۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

خبرگزاری بسیج، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه و نمایش اقتدار ایران اسلامی، موجبات خوشحالی و غرور ایرانیان را به وجود آورد و موج حمایت از این اقدام سپاه توسط بسیاری از شخصیت‌ها فضای کشور را پر کرد، به طوری که حتی آن‌هایی هم که هنر اصلی‌شان زانو زدن مقابل بیگانگان است، نهایتا ناگزیر به حمایت از این اقدام شجاعانه شدند.

اما نکته قابل اهمیت این است که اقدام سپاه پاسداران، حاوی پیام‌های معناداری بود و یقینا داعش کوچکترین گروه و جریانی است که این پیام را دریافت کرد. فی‌الواقع پیام اصلی شلیک موشک توسط سپاه پاسدران خطاب به ایالات متحده آمریکا بود که دو روز قبل از این اقدام سپاه، تحریم‌های جدید را علیه کشورمان تصویب کرده بود. ایران با این اقدام آشکارا این پیام را به آمریکا داد که قرار نیست، هارت و پورت‌های دولت ایالات متحده در عزم مردم ایران خللی ایجاد کند.

جمهوری‌اسلامی به وضوح به آمریکایی‌ها نشان داد که تصمیم‌گیر اصلی در ایران، جریان مرعوب سازشکاری -که از قضا سر وصدای زیادی هم در کشور دارد-، نیست؛ بلکه تصمیم‌گیر اصلی کسانی هستند که نزدیک به چهار دهه است ایران اسلامی را در مقابل زیاده‌خواهی بدخواهان مصون نگه داشته‌اند و در ادامه هم اجازه زورگویی به استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا را نخواهند داد.

پیام دیگر حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، برای جریان واداده و سازشگر داخلی است که در سال‌های اخیر بیشترین دست ودل‌بازی را برای دشمنان کشور داشته و با رفتارهای مرعوبانه خود در قبال دشمنان مردم ایران، موجب گستاخی بیش از پیش آن‌ها شده است. همان جریان واداده داخلی که برای کسب چند رأی در انتخابات از اینکه به اقتدار مدافعان امنیت کشور هم حمله کند ابایی نداشت و حتی آشکارا حضرت امام (ره) را هم مورد هجمه خود قرار داد.

دلیرمردان سپاه به جریان واداده داخلی نشان دادند، که هرچند این جریان با دیپلماسی ذلیلانه و التماسی، منافع ملی را قربانی اغراض سیاسی خودش کرده؛ اما فرزندان امام خمینی(ره)، مسیرشان جدا از این جریان واداده است و برای سرافرازی و سربلندی ایران و حفظ عزت ایرانیان خط قرمزی نخواهند داشت.


ارسال نظرات