تولید پوشاک مدارس در واحد توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک

خبرگزاری بسیج: با دریافت سفارشات متعدد از مدارس معتبر سطح شهر ، تولید انواع لباس و اونیفورم ویژه مدارس در واحد توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۳۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ کارگاه خیاطی واقع در ساختمان توانبخشی آسایشگاه، روزهای پر کاری را پشت سر می گذارد. با دریافت انواع سفارشات لباس و اونیفورم مدارس ، کار دوخت و دوز و تحویل این درخواست ها با جدیت ادامه دارد .

میر مسعود رئوفی مسئول توانبخشی و کارگاه های هنری با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارس معتبرشهر همه ساله سفارشات خود را بصورت ثابت به ما می سپارند تا مددجویان پر توان آسایشگاه، با دقت و ظرافت همیشگی در تولید سفارشات دانش آموزان آن مدارس، مشغول بکار باشند.

رئوفی اضافه کرد : مدارسی چون فضیلت، رضوی، بورا و موتلفه از جمله مدارسی هستند که هم اکنون سفارشات آنان در حال تولید است. پس از اتمام و تحویل این درخواست ها، به سرعت کار تولید سایرسفارشات از مدارس دیگر نیز در برنامه کاری قرار می گیرد .

وی درباره سایر اقدامات در حال انجام در خیاطی نیز گفت :تولید انواع ملحفه و لباس بیمار ، از سایر کارهایی است که در کنار تولیدات خارج از مجموعه در حال انجام است ، ضمن آنکه لباس های کار کلیه واحد های تابعه آسایشگاه نیر با دستان پر توان مددجویان و البته زیر نظر استاد کاران افتخاری و موظف این واحد تولید و عرضه می شود.

مسئول توانبخشی و کارگاه های هنری با دعوت از مدارس و کارخانه های تولیدی و صنعتی و نیز مراکز بیمارستانی برای دیداراز واحد توانبخشی بویژه توانمندی های موجود در کارگاه خیاطی ، از آنان خواست تا  تهیه و تولید انواع لباس کار و اونیفورم دانش آموزان یا کارکنان خود را به این مجموعه بسپارند.

ارسال نظرات