نماینده ولی فقیه در سپاه قرچک:

فرمان آتش به اختیار در برابر تهاجم فرهنگی، برای عموم مردم انقلابی و ولایی صادر شده است

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در سپاه قرچک اظهار داشت: متولیان امر گوشزدهای رهبری را جدی نگرفتند تا جایی که امروز فرمان آتش به اختیار در برابر لاابالی گری فرهنگی برای همه اقشار انقلابی و ولایی صادر شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۴۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت  الاسلام  عبدالله پور، نماینده ولی فقیه در ناحیه قرچک در جمع بسیجیان حوزه حضرت معصومه (س) در تبیین فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری تشریح کرد: این فرمان در برابر تهاجم فرهنگی برای عموم مردم انقلابی و ولایی صادر شده و  برای حفظ و ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی  و جلوگیری از  نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام عبدالله  پور افزود: ولایت فقیه همه را از شبیخون، تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمن آگاه کرده بودند اما متأسفانه متولیان امر گوشزدهای رهبری را جدی نگرفتند تا جایی که امروز فرمان آتش به اختیار در برابر لاابالی گری فرهنگی برای همه اقشار انقلابی و ولایی صادر شد.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آتش به اختیار برای کسی است که نه تنها به همه زوایای فرهنگ ایرانی اسلامی آشنایی دارد، بلکه دل به فرهنگ غنی خود دارد و به استقلال فرهنگ ایرانی اسلامی می اندیشد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه قرچک اذعان داشت: آتش به اختیار برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهانی است.

وی خطاب به بسیجیان بیان کرد: رصد فرهنگی دشمن و فراهم نمودن پادزهر  محصولات فرهنگی بیگانه از جمله وظایف ماست و ما باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطرات شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ و ارتقای فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش مضاعف داشته باشیم .

وی همچنین یادآور شد: آتش به اختیار یعنی هر جا آسیب و ضربه فرهنگی دشمن متوجه ما شد، با تلاش و خستگی ناپذیری جلوی آن نفوذ را بگیریم و هر جا تحت هر عنوانی هجوم فرهنگی دشمن مشاهده شد بعنوان افسر جنگ نرم وفقط تحت امر رهبری معظم در برابر آن ایستادگی کرده و خود را مکلف بدانیم.

خبر: فاطمه خانی

ارسال نظرات