سومین شهید مدافع حرم بسیج جامعه پزشکی؛

"حمید قنادپور" به جمع شهدای مدافع حرم پیوست و در جایگاه ابدی خود آرام گرفت

بسیجی مدافع حرم "حمید قنادپور" فرزند اسد الله، سومین شهید بسیج جامعه پزشکی از استان شهید پرور خوزستان در راه دفاع از حرم آل الله و نبرد با نیروهای تکفیری وهابی در جبهه مقاومت به شهادت رسید و در جایگاه ابدی خود آرام گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۰۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، بسیجی مدافع حرم "حمید قنادپور" فرزند اسد الله، سومین شهید بسیج جامعه پزشکی از استان شهید پرور خوزستان در راه دفاع از حرم آل الله و نبرد با نیروهای تکفیری وهابی در جبهه مقاومت به شهادت رسید.

 

وی همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (۲۷ خرداد ماه) به همرزمان شهیدش پیوست.

 

برادر شهید حمید قنادپور، در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، گفت: وی با مدرک تحصیلی بهیاری و طب اورژانس، به مدت ۴۰ ماه در جبهه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دوران دفاع مقدس خدمت کرد و پس از گذشت سال‌ها بار دیگر در راه آرمان‌ها و اهداف خود به میدان‌های جنگ شتافت؛ وی به مدت ۶ ماه در جبهه مقاومت برای دفاع از حرم آل الله حضور پیدا کرد و نهایتا به آرزوی خود رسید.

 

برادر این شهید بزرگوار گفت: هدف از ایشان از حضور در جبهه مقاومت، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت به حضرت زینب(س) و حفظ ولایت فقیه بود؛ شخصیت ایشان و خصوصیات بارز این شهید، که شامل خواندن نماز اول وقت، حافظ قرآن، عشق اهل و بیت (ع) و مُرید ولایت فقیه بود نیز می‌طلبید که به سمت شهادت برود.

 

گفتنی است؛ امروز چهارشنبه 31 خرداد ماه پیکر پاک شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز تشییع شد.

 

 

آیین تشییع پیکر مطهر شهید حمید قنادپور از مسجد حجازی اهواز واقع در چهار راه آبادان، خیابان سلمان فارسی(نادری) آغاز شد و پس از مداحی و نوحه خوانی، آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز بر پیکر پاکش نماز اقامه کرد.

 

بسیج جامعه پزشکی کشور، پیش از شهید قنادپور، دو شهید دیگر تقدیم کرده بود و اکنون سومین شهید را در راه دفاع از حرم آل الله تقدیم کرد.

ارسال نظرات