فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

قدس نخستین قلبه اسلام و محل معراج پیامبر (ص) است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: قدس شریف در نگاه وحیانی و اسلامی به دلیل وجود مسجدالاقصی از ارزش والا و اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۲۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اظهار کرد:  قدس شریف در نگاه صهیونیست ها از جایگاه ژئو استراتژیکی بسزایی برخوردار است به گونه ای که می توان اذعان کرد که سران صهیونیسم و استراتژیست های صهیونیستی حیات و دوام و بقاء رژیم جعلی خویش را به این شهر مقدس گره زده اند.

 

وی افزود: در طول دهه های گذشته بویژه طی دو دهه اخیر رهبران صهیونیست بخش عمده و قابل توجهی از اولویت برنامه های نرم و همچنین حجم سنگینی از توانشان را به ایجاد سامانه های مسکونی و یهودی سازی شدید مناطق اشغالی با محوریت قرار دادن قدس شریف اختصاص داده اند که در حال حاضر با صرف هزینه های میلیاردی دنبال می شود در واقع تمرکز شدید بر گسترش شهرک های مسکونی و یهودی سازی مناطق اشغالی بویژه مناطق اطراف بیت المقدس، سرلوحه اصلی طرح های صهیونیستی برای نابودسازی قدس و تأسیس دولت صهیونیستی در اراضی اشغالی است.

 

سرهنگ پاسدار اسلامی ابراز کرد: در گفتمان حضرت امام (ره) و رهبری معظم بزرگداشت روز جهانی قدس  یکی از مبانی و رویکردهای کلان و بسیار مهم تعریف شده که این امر مهم در خصوص مسئله فلسطین بوده که ماهیتا هم ارزشی، انسانی، اسلامی و هم از اهداف استراتژیک جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری در مورد روز قدس اشاره گرد و گفت: روز جهانی قدس مظهر اراده ملت های مسلمان است و در آن روز شاهد فریاد امت اسلامی در مقابل استبداد و ظلم خواهیم بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک  یادآور شد: روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز همدلی و وحدت جهان اسلام است.

 

 اسلامی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه و جهان اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری بیش از سال های گذشته است و مردم ولایتمدار شهرستان سیریک و بسیجیان همیشه در صحنه با شرکت باشکوه در این راهپیمایی باید سرمشقی برای سایر آزادی‌خواهان در دنیا باشند و با مشت های گره کرده خود مشت محکمی  بر دهان همه دشمنان اسلام وارد کنند.


ارسال نظرات