سردار غیب پرور در نشست صمیمی با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور:

بسیج جامعه پزشکی بهترین فرصت ها را برای خدمت به مردم دارد

سردار غیب پرور در نشستی صمیمی با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۳۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشستی صمیمی با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور گفتگو کرد.
 
 
سردار غیب پرور در این نشست با اشاره به خدمت رسانی بزرگ بسیج جامعه پزشکی در شب های قدر گفت: کاری که شما در شب های قدر نمودید و 500 هزار نفر را رایگان ویزیت کردید، بسیار ارزشمند قابل تقدیر است.
 

سردار غیب پرور با تاکید بر گسترش خدمات اجتماعی بسیج به مردم افزود: بسیج جامعه پزشکی بهترین فرصت ها را برای خدمت به مردم دارد. 

سردار غیب پرور با اشاره به تیم های پزشکی که در مناطق محروم به مردم خدمات درمانی ارائه می نمایند گفت: یکی از کارهای ارزشمند دیگر بسیج جامعه پزشکی سازماندهی و اعزام این گروه ها در مناطقی است که مردم آنجا به پزشکان و خدمات درمانی دسترسی ندارند.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت در شئون مختلف از وظایف حاکمیت اسلامی است گفت: یکی از فلسفه های خدمت رسانی بسیج بسط عدالت در جامعه است و همت بسیجیان نیز تلاش در همین راستاست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تاکید کرد: برخی اقشار تخصصی بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی به عنوان اقشار مرجع جامعه مطرح می باشند و فعالیت آنها در راستای محرومیت زدایی در جامعه تاثیر بسیار مطلوبی در اقشار مختلف جامعه می گذارد.

سردار غیب پرور در پایان افزود: بسیج جامعه پزشکی ظرفیت هایی به مراتب بیشتر برای خدمت رسانی به مناطق محروم دارد که در صورت همراهی سایر دستگاه های دولتی در این زمینه خدمت رسانی به مناطق دور دست و محروم افزایش خواهد یافت.

 
ارسال نظرات