فرمانده نیروی انتظامی:

هدفگیری دقیق موشکی سپاه جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن پایگاه تروریست‌ها بیانگر قدرت ایران است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هدفگیری دقیق موشکی سپاه جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن مقر و پایگاه تروریست ها بیانگر قدرت و توان ایران می باشد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۵۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان سردار حسین اشتری امشب در جمع سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذین و کارکنان مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان که در گروهان مرزی هیرمند برگزار شد، گفت: بنده به سهم خود از همه مسئولان و ریش سفیدان و مردم عزیز که همکاری گسترده را با مرزبانان و نیروی انتظامی استان دارند قدر دانی می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز امنیت استان سیستان و بلوچستان یک امنیت بی نظیر و مثال زدنی است و در اطراف ما چه در مرزهای شرقی و غربی اتفاقات مختلفی رخ می دهد و اگر وقایع منطقه ای و فرا منطقه ای را رصد کنیم به این نتیجه می رسیم که جمهوری اسلامی ایران یک جزیره امن می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خون شهدا، رشادت های جانبازان، انسجام بین مردم و نیروهای مسلح و سپاه، دستگاه قضا و اطلاعاتی، ائمه جمعه و جماعات و تمام مسئولان علت وجود این امنیت کشور خواند و گفت: در راس همه این دلایل مهم رهبری و هدایت های فرمانده مععظم کل قوا قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما همیشه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنایت الهی به مردم را حس کرده ایم و لطف الهی همواره و در همه عرصه ها شامل مردم شریف جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان، معاندان، اشرار و گروه های تروریستی همواره دنبال این هستند که امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند و این اتفاق که در هفته های گذشته رخ داد دلیل بر اراده جدید تروریست ها نبوده، بلکه آنها سال های طولانی تلاش کردند که در امنیت خلل وارد کنند ولی موفق نبوده اند و جواب این ترقه بازی خود را با جواب دندان شکن موشکی خوردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: هدفگیری دقیق موشکی سپاه جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن مقر و پایگاه تروریست ها بیانگر قدرت و توان ایران می باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه باید قدر این امنیت را بدانیم گفت: مرزبانان واقعی حریم کشور همین مردم شریف هستند که از مرزها پاسداری و مراقبت می کنند و تلاش همه همکاران ما برای امنیت و آرامش مردم می باشد.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با ظرفیت عالی و توان خوب و سرمایه بزرگ که اعتماد مردم است در حال انجام وظیفه می باشد و لباس نیروی انتظامی لباس خدمت و سربازی امام زمان (عج) است و باید قدر آن را بدانیم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما مشکلات شما همکاران عزیز را می دانیم و با جدیت تلاش می کنیم بخشی از نیاز های معیشتی را برطرف کنیم و از طرف دیگر امکانات کاری فراهم کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: هماهنگی خوبی در بین اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها وجود دارد و همه باید بدانیم که ما برای خدمت آمده ایم و باید قدردان این همدلی بین مردم و مسئولان باشیم.

اشتری افزود: امروز دشمنان به دنبال تفرقه با موضوع مذهبی هستند ولی مردم شیعه و سنی در کنار هم خدمت و زندگی می کنند و باید این وحدت بزرگ در تمام نقاط این کشور و استان همچنان حفظ شود.

سردار اشتری گفت: دشمنان همیشه دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان هستند و باید تلاش کنیم که این وحدت را حفظ کنیم زیرا برکت و رحمت الهی در کنار حفظ وحدت است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش استان سیستان و بلوچستان در حال پیشرفت می باشد و آمار ها بیانگر این است که جرایم و تهدیدات استان نسبت به گذشته کمتر شده است.
ارسال نظرات