فرماندار بندرعباس:

عرضه آبزیان در اکثر نقاط وضعیت مناسب و مطلوبی ندارد

فرماندار بندرعباس گفت: عرضه آبزیان در اکثر نقاط وضعیت مناسب و مطلوبی ندارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۹۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از فرمانداری بندرعباس، احمد پویافر در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی که در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار شد. ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای محترم جلسه در ماه مبارک رمضان و تبریک هفته ملی بدون دخانیات گفت: وجود دخانیات و استفاده از آن در اماکن عمومی باعث گردیده تا سلامت افراد جامعه به خطربیافتد و نیاز است با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، شهروندان را از استفاده دخانیات منع کنیم.
 
 

وی افزود: استفاده از قلیان که اخیرا به یک سرگرمی میان افراد جامعه تبدیل گردیده و جوانان ما اوقات فراغت خود را صرف استفاده از آن میکنند، مسعله مهم دیگری است که باید در دستور کار دستگاهها و سازمانهای مرتبط قرار گیرد.

 
 

احمد پویافر تصریح کرد: عرضه آبزیان در اکثر نقاط وضعیت مناسب و مطلوبی ندارد و از نظر بهداشتی مشکلات زیادی دارد که باید هرچه سریعترتوسط دستگاهها و سازمانهای مربوطه اقدام لازم صورت گیرد.

 

فرماندار بندرعباس در پایان اذعان داشت: بعضی از فروشندگان آبزیان بدنبال سود بیشتری هستند و به مسائل بهداشتی توجهی ندارند و در هر مکان نامناسبی فعالیت میکنند، نیاز است شهرداری با در نظر گرفتن مکانهایی که استاندارد نسبی را در خصوص عرضه آبزیان دارد به کارگروه امنیت و سلامت غذایی معرفی کند تا در این خصوص تصمیم گیری های لازم انجام گیرد.


ارسال نظرات