شهردار خلخال خبر داد؛

سمپاشی فضای سبز خیابان ها در خلخال آغاز شد

شهردار خلخال گفت: از 31 خرداد ماه سمپاشی فضای سبز خیابان ها و معابر در خلخال آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۱۹۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، علی علایی در جلسه فضای سبز شهرداری خلخال با اشاره به اهمیت فضای سبز و نشاط اجتماعی معابر گفت: سمپاشی فضای سبز در معابر وخیابان های شهر خلخال از 311 خرداد ماه آغاز و در اولین مرحله که از شب گذشته همکاران فضای سبز در خیابان سی متری قدس عملیات سمپاشی را انجام دادند.

شهردار خلخال گفت: 120 کیلو سم برای انجام این سم پاشی در سطح معابر برای درختان و درختچه ها در نظر گرفته شده که با برنامه ریزی تمامی خیابان های سطح شهر در برنامه سم پاشی قرا رخواهند گرفت.

وی با تقدیر از شهروندان خلخال و بیان این مشکل و آفات موجود در درختان ودرختچه ها دربلوار ها و معابر شهری گفت: این کار با هدف دفع آفات از فضای سبز و و درختان کاشته شده در بلوار ها انجام و ادامه خواهد یافت.

وی افزود: به لحاظ اهمیت عملیات سم پاشی این فعالیت نهایتا از ساعت 24 هر شب آغاز شده که مشکلی برای شهروندان در خیابان ها نداشته باشیم و همکاران با رعایت ایمنی این کار را انجام می دهند.

شهردار خلخال در پایان سخنان از مردم فهیم ولایتمدار خلخال خواست تا درحفظ و نگهداری فضای سبز معابر وخیابان ها نهایت دقت و همکاری را با واحد فضای سبز شهرداری خلخال داشته باشند واز هر گونه قطع غیر مجاز اشجاز در خیابان هاو شکستن شاخ و برگ آنان خودداری نمایند.

ارسال نظرات