جانشین فرماندارخلخال عنوان کرد؛

شهرستان خلخال آماده سفرهای تابستانی است

جانشین فرماندار خلخال عنوان کرد: شهرستان خلخال از هر لحاظ آماده استقبال از گردشگران تابستانی است .
کد خبر: ۸۸۷۷۲۰۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، اجمد قنبری در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان خلخال در خصوص آمادگی شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال با همکاری ادارات شهرستان و کارگروه تسهیلات سفر کاملا آماده برای استقبال از مسافران تابستانی است.

جانشین فرماندار خلخال از فراهم سازی بیش از 9 مدرسه با 90 کلاس درس از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان خلخال برای اسکان فرهنگیان ومسافران تابستانی در شهرستان خلخال خبر داد.

احمدقنبری از عموم اصناف وبازاریان خلخال خواست تا با اخلاق مداری وتکریم مسافرین و گردشگران در استقبال از مسافران تابستانی همت لازم را به کار گیرند.

جانشین فرماندار خلخال ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری خلخال در ساماندهی شهر خلخال خواستار تسریع در عملیات معابر سازی و تعطیل نمودن کار پیاده روز سازی در روزهای تعطیلات عید فطر در خلخال به لحاظ حضور مسافران شد.

بخشدار مرکزی خلخال از پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خلخال و راهور استان خواست تا در ایام تعطیلات عید فطر ضمن اقدام ارشادی از جریمه نمودن گردشگران و مسافران در مسیرهای منتهی به شهرستان خلخال و مرکز استان پرهیز نمایند تا گردشگران خاطره خوشی را از استان اردبیل و شهرستان خلخال به همراه داشته باشند.

احمد قنبری بر لزوم نظارت اتحادیه صنفی و خانه اصناف بر اصناف و بازاریان در خصوص قیمت ها تاکید و گفت: جهاد کشاورزی و ارگان های ذیربط نیز در تهیه اقلام گوشت قرمز و سایر موارد دقت لازم را به کار گیرند تا هیچ کمبودی در ایام تعطیلات در شهرستان مشاهده نشود.

وی با تقدیر از اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال بر لزوم جدیت در امر رفع عیب جاده های گردشگری و اصلی شهرستان خلخال تاکید کرد.

جانشین فرماندارخلخال گفت: نانوایان شهرستان خلخال نیز دقت لازم را در امر پخت نان به کار گیرند و با نظارت دستگاه ها عامل اگر درمواردی نیاز به تزریق آرد به واحد های نانوایی باشد این کار از سوی فرمانداری شهرستان خلخال انجام خواهد شد.

وی با تقدیر از خبرنگار پایگاه خبری ازناو وخبرنگار ایرنا در خلخال در خصوص انعکاس اخبار شهرستان خلخال گفت: در کارگروه گردشگری و ستاد تسهیلات سفر خبرنگاران نقش عظیمی داشته وانتظار داریم در فصل گردشگری و سفر نیز همراهی خبرنگاران را با ستاد تسهیلات سفر موجب حضور گسترده گردشگران در شهرستان خلخال شود.

ارسال نظرات