بیانیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) به مناسبت روز جهانی روز قدس:

روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد

روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۱۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) به مناسبت روز جهانی روز قدس آمده است:

روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید. روز قدس روز اسلام است.

روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. باید مسلمین به هوش بیایند.

روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با امریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست برندارید، سرکوب خواهید شد! ما به آنها مهلت دادیم و با آنها با ملایمت رفتار کردیم که شاید دست از شیطنت بردارند و اگر دست برندارند، کلمه آخر را خواهیم گفت و خواهیم به آنها فهماند که دیگر رژیم سابق قابل برگشتن نیست و دیگر امریکا نمی تواند به اینجا حکومت کند، و دیگر سایر ابرقدرتها نمیتوانند در این مملکت حکومت کنند. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار داد که باید دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سر جای خود بنشینید. روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد

هر روز صدای بلندگوهای دفاع از حقوق بشر و حامیت از صلح و امنیت جهانی فضای ذهن ما را پر می کند . در حال کودکانی که می بینیم که در خانه هایشان به شهادت می رسند و زنانی که در خانه هایشان مورد حمله قرار می گیرند مردم یک کشور قتل عام می شوند ، تنها به این دلیل که صهیونسم ها تصمیم گرفته اند صاحب کشوری باشند . صدای بلند ابر قدرتها چنان بلند است که حتی کسی صدای گلوله های اسرائیلیان را نمی شوند ، اما امروز ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل چنان خروشان سر می دهیم که مجالی برای صدای بلندگوهای سراسر دورغ ابر قدرتها باقی نماند .

انقلاب اسلامی ایران توانست با ارتقای بیداری و آگاهی جهان اسلام به آرمان فلسطین، مظلومیتهای مردم مبارز فلسطین را برملا سازد و از فلسطینیان بیپناه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حمایت جهانی به عمل آورد. بدین ترتیب، خارج کردن مبارزات ضدصهیونیستی از حصارهای تنگ قومی، عربی، سرزمینی و ملّی گرایانه و بخشیدن جنبهای اسلامی و ایدئولوژیک به آن، موجب گردید مبارزات مردم فلسطین ابعاد گستردهتری یابد. این مسئله در کنار آنکه منافع ملت مظلوم فلسطین را تامین میکرد، منافع سیاسی سرشاری را نیز به حساب جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور دارای حکومت اسلامی شیعی واریز نمود. اول اینکه در پیش گرفتن چنین راهبردی،

ما رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) همگام با مردم فهیم و انقلابی استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در محکومیت جنایتهای ظالمانه رژیم کودک کش صهیونیست بر علیه این رژیم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد .

روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج)

ارسال نظرات