فرمانده سپاه خلخال؛

حضور در روز قدس پاسخ دندان شکن به شرارت صهیونیست هاست

کد خبر: ۸۸۷۷۲۶۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، سرهنگ دوم جهانبخش عطایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ازناو خلخال ضمن تاکید بر حضور حداکثری اقشار مختلف مردم و بسیجیان در راهپیمایی روز جهانی قدس ، روز همبستگی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: حضور در روز قدس پاسخ دندان شکن به شرارت رژیم غاصب صهیونیستی از سوی مسلمانان جهان ومخصوصا مردم ایران است.
 
عطایی با اشاره به شرایط به وجود آمده در منطقه و همراهی ایادی استکبار و داعش و آل سعود در منطقه که به نظر افکار پوچ خودشان تفکر بحران سازی در منطقه و مخصوصا کشور ما را در سر دارند گفت: با نگاه به این جریانات اهمیت حضور در روز قدس دو چندان می شود.
 
عطایی گفت: مردم شهرستال خلخال همسو با مردم استان اردبیل و سراسر کشور بیشتر از سال های گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در خیابان ها حضور خواهند یافت و بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان ولایت و رهبری ایران درحمایت از مظلومین فلسطین ، حمایت خود را اولین قبله مسلمانان جهان به نمایش خواهد گذاشت.
 
عطایی گفت: حضور پراقتدار ملت ایران نمایشی از عزم وحدت محور ملت ایران در روز قدس خواهد بود که قدرت ایران اسلامی را در سراسر جهان به رخ دشمنان نظا م خواهد کشید.
ارسال نظرات