مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی:

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

روز قدس روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۴۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) با اشاره به اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، گفت: در پیشانی هویتِ انقلاب اسلامی، اگر چند نماد بزرگ و مشخص بخواهد از دور بدرخشد، بیگمان یکی از مهمترین آنها روز جهانی «قدس» خواهد بود. روز «قدس» علاوه بر آنکه ماهیت جهانی انقلاب را نمایان میکند، نشان دهنده آمال و آرزوهای بلند انقلاب اسلامی نیز هست. انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را بدون شک باید یکی از استراتژیکترین تصمیمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تلقی نمود.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه روز قدس به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز جهانی است، افزود: روز قدس روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملتهائى است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیرآمریکا بودند، روزى است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه درتیپ همچنین اظهار داشت : روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با امریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست برندارید، سرکوب خواهید شد . ما به آنها مهلت دادیم و با آنها با ملایمت رفتار کردیم که شاید دست از شیطنت بردارند و اگر دست برندارند، کلمه آخر را خواهیم گفت و خواهیم به آنها فهماند که دیگر رژیم سابق قابل برگشتن نیست و دیگر امریکا نمی تواند به اینجا حکومت کند، و دیگر سایر ابرقدرتها نمیتوانند در این مملکت حکومت کنند.

ارسال نظرات