سردار بابایی:

روز قدس روز بپا خاستن اسلام علیه ظلم است

امام خمینی(ره) در خصوص هشیاری مسلمانان علیه ظلم صهیونیزم،اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای برقراری اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان، و مقابله با اشغالگران فلسطین، با جمله معرف«روز قدس روز اسلام است»، روز بپا خاستن اسلام در حافظه جهان ثبت کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۱۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج در باره اهمیت حضور فرد فرد مردم مسلمان و هر آزاده ای در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:  امام خمینی(ره) در خصوص هشیاری مسلمانان علیه ظلم  صهیونیزم،اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای برقراری اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان، و مقابله با اشغالگران فلسطین، با جمله معرف«روز قدس روز اسلام است»، روز بپا خاستن اسلام در حافظه جهان ثبت کرد.
سردار محمدحسین بابایی ادامه داد: اساسا این روز از دو منظر 1_ دینی و  2 _ سیاسی قابل اهمیت و بررسی است،  لذا در بحث دینی ، قدس شریف، قبله گاه اول مسلمانان بیش از نیم قرن به دلیل غفلت و عدم همبستگی، نداشتن اتحاد و مقاومت واحد مسلمانان، رژیمی ظالم   عرصه را بر ملتی مظلوم تنگ کرده و با تسلط بر آنان، کودکان و ناتوانان،  زنان و مردان و همه مردم را تحت فشار قرار داده و می خواهند تا با این روش ضمن بیرون کردن صاحبان سرزمین قلسطین آنجا را مرکزی برای تسلط  ظالمانه خود علیه کاملترین دین خدا ایجاد کنند.
فرمانده سپاه کربلا درباره اهمیت سیاسی قدس اظهار داشت:  امریکا برای تسلط بر مهمترین بخش کره زمین به قول غربیها در خاورمیانه و به قول ما غرب اسیا  نیازمند جایگاهی برای کنترل نزدیک است، لذا بعد از توطئه ای فرزند نامشروعی را به نام صهیونیزم وارد قدس و سرزمین فلسطین کرد.
وی یادآور شد : با ایجاد این توطئه و نقشه کثیف و ضد انسانی صهیونست و حضور در منطقه،  بخش عمده ای از سرزمین فلسطین سرپلی برای تسلط استکبار  بر همه منابع  اقتصادی، انسانی و دینی جهان تبدیل شد.
فرمانده سپاه کربلا افزود: با توجه به نقشه شوم استکبار و رهایی ملت مظلوم فلسطین و برقراری آزادی و عزت مردم آزاده جهان از یوغ ظالمان و مستکبرین  در آخرین جمعه ماه رمضان بر همه مسلمانان تکلیف است تا برای حفظ دین و امنیت زندگی بشر روز قدس را گرامی داشته  با حضور در راهپیمایی، در مقابل حرکت ظالمانه و فریبکارانه دشمن اقدام نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها