مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه بندرلنگه:

روز قدس مراسم همبستگی بین‌المللی مسلمانان در حمایت از فلسطین است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و سپاه بندرلنگه گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و غیرقانونی است و کوچک‌ترین و ضعیف‌ترین نوع رابطه را نداشته و نخواهیم داشت و روز قدس، مراسم همبستگی بین‌المللی مسلمانان در حمایت از فلسطین است.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۰۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ان اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ابتکار امام خمینی(ره) در تعیین روز قدس و حمایت‌های همه‌جانبه از آرمان فلسطین، به یقیین بزرگترین نقش را در مقابله با رژیم صهیونیستی داشته است.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رژیم پهلوی روابط گرم و دوستانه‌ای با این رژیم کودک‌کش داشت، رژیم صهیونیستی حکومت پهلوی را تنها دولت متحد خود در منطقه می‌دانست و مأموران ساواک را آموزش می‌داد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج و سپاه بندرلنگه، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فلسطین از نقش و جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی برخودار شد و جمهوری اسلامی نماینده رژیم غاصب صهیونیستی را از ایران بیرون راند و سفارت فلسطین را به جای سفارت اسرائیل در کشور دایر کرد.

عمرانی در پایان یادآور شد: از منظر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، رژیم سفاک صهیونیستی رژیمی غاصب و غیرقانونی است و کوچک‌ترین و ضعیف‌ترین نوع رابطه را نداشته و نخواهیم داشت و روز قدس، مراسم همبستگی بین‌المللی مسلمانان در حمایت از فلسطین است.
ارسال نظرات