امام جمعه شهرستان قدس،در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان:

پاسخ ترقه تروریستها با موشک داده شد/طرح ایران هراسی گامی در تضعیف مقاومتهای مردمی در منطقه/یران پذیرای مصدومان و‌مجروحان سلاح شیمایی در منطقه و‌جهان است

حجت الاسلام میر احمدی،با اشاره به انتقام تلافی جویانه سپاه در شلیک چند موشک به مقر تروریستهای داعش در سوریه گفت:تروریستهای داعش و حامیان منطقه ای آنها با هدف تضعیف نظام،اقدام به انفجار چند ترقه کردن که سپاه پاسداران در جوابی با عزت آنها را با موشک درهم کوبید.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۵۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، امروز جمعه سید ابوالقاسم میر احمدی،امام جمعه شهرستان قدس در آخرین جمعه ماه مبارک‌ رمضان،در خطبه های اول عبادی-سیاسی خود که با حضور پرشور مردم و‌مسئولان همراه بود،ضمن توصیه به تقوا و ‌رعایت حدود الهی و همچنین دعوت از ‌نمازگزارن به راهپیمایی بعد از نماز جمعه  اظهار داشت:روز حمایت  مردم جهان اسلام، از مظلومان فلسطین و خشم انزجار آنان از اسرائیل غاصب  فرا رسیده است.

وی در ادامه،با زیر سوال بردن داعیان حقوق بشر در مسئله فلسطین خاطر نشان کرد:راه سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار رژیم صهیونیستی در حق مردمان فلسطین، غیر قابل قبول و تأمل برانگیز است زیرا آنها کشتار زنان و‌کودکان بی دفاع را، دفاع اسرائیل از حق خود میدانند.

حجت الاسلام میر احمدی در این باره تأکید کرد:کدام حقوق بشری تصرف بخش عمده ای از خاک مقدس فلسطین و هم کشتار کودکان  و زنان این سرزمین مقدس را حق یک رژیم جعلی میداند؟

خطیب شهرستان قدس،خروش مردم یمن و بحرین را بر گرفته از محور مقاومت فلسطین بیان کرد و بیان داشت:ایستادگی مردم بحرین و یمن در برابر  حکومتهای استثماری و طاغوتی  مصداقی بارز از فرهنگ‌مقاومت فلسطین است که در راه آزادی خود  در برابر  چشمان  مدعیان حقوق بشر شهید میشوند ولی جامعه بین المللی سکوت را پیشه کرده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس،طرح ایران هراسی را گامی در تضعیف مقاومتهای مردمی در فلسطین و‌یمن توصیف کرد و اظهار داشت:رابطه دوستانه و آشکار شاه سعودی و اسرائیل گواه آن است، که با نقشه،ترفند و ترغیب دیگر کشورها میخواهند طرح ایران هراسی را به راه بیندازند،تا بر روی جنایت خود در کشتار مردمان یمن و فلسطین چشم پوشی کنند،اما جمهوری اسلامی نقشه آنان را به باد داده است.

حجت الاسلام  سید ابوالقاسم میر احمدی،در خطبه های دوم عبادی-سیاسی  خود،با اشاره به انتقام تلافی جویانه سپاه در شلیک چندموشک به مقر تروریستهای داعش که در چند روز گذشته به دیرالزور سوریه صورت گرفت اظهار داشت:باید تروریستهای جنایتکار  بدانند که ایران هر کشوری نیست و در هنگام اتفاقی خاص،‌‌ دولت و‌نیروهای نظامی آن به نیابت از مردم است و‌مردم آن به نیابت  از دولت و‌نظامشان عمل خواهند کرد.

وی در این باره افزود:تروریستهای داعش  و حامیان منطقه ای آنها با هدف تضعیف نظام،اقدام به انفجار چند ترقه کردن که سپاه پاسداران در جوابی با عزت آنها با موشک درهم کوبید.

میر احمدی تاکید کرد:اگه جوانان ایران به عنوان مدافع حرم نبودند و‌جلو این گرگها را نمیگرفتند،امروز هر لحظه شاهد کشتار مردم تهران و‌دیگر شهرها بدست تکفیرها بودیم.

امام جمعه شهرستان قدس، به معرفی مناسبتهای هفته پیش رو‌ پرداخت و تصریح کرد:چند روز آینده مسلمانان جهان میزبان عیدی هستند، که  به نام عید خودسازی و وحدت معروف است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان افزود: امیدواریم در ماه مبارک رمضان مسلمانان با تزکیه نفس خود،خودسازی را در درون خود بیدار کرده باشند و با روحی پاک به میزبان عید فطری بروند که عید خودسازی به شمار میرود.

        «ایران، پذیرای مصدومان سلاح شیمایی در منطقه و‌جهان است»

خطیب شهرستان قدس، در ادامه  معرفی مناسبتها روز آینده ،به روز مبارزه با سلاح های میکروبی و شیمایی پرداخت و بیان داشت:متأسفانه هنوز این سلاح های کشتار جمعی، کاربرد خود را در کشتار مردمان منطقه در فلسطین و یمن از دست نداده است و حقوق بشر هم‌ ناظر  استفاده این سلاحها به دستان حکومتها آ‌رژیم های مرتجع منطقه است.

وی اضافه کرد:جمهوری اسلامی خود بزرگترین  قربانی سلاح شیمایی به دست صدام شیطان صفت بود، که  جان صدها  زن و‌ کودک را در غرب کشور گرفت و از اول انقلاب تا امروز ایران به عنوان بزرگترین مخالف  بکارگیری سلاحهای کشتار جمعی به شمار می رود.

حجت الاسلام میر احمدی،با بیان اینکه، ایران  هموراه پذیرای مجروحان و‌مصدومان سلاح شیمایی درمنطقه و جهان است تأکید کرد:در بمباران شیمیایی هلبجه(شهری در کردستان عراق)به دست صدام ایران  قربانیان و مصدومان این فاجعه را در بیمارستانهای خود مداوا کرد و حتی در فاجعه شهرک خانشیخون سوریه نیز، که چند ماه پیش توسط تروریستها صورت گرفت، این ایران بود که به عنوان اولین کشور پذیرش و مداوای مجروحان این حادثه تلخ را بر عهده گرفت.
ارسال نظرات