حضور مقبره شهدای گمنام در شهرستان ها یک توفیق بزرگی است

امام جمعه شهرستان ازنا گفت : حضور مقبره شهدای گمنام در شهرستان ها یک توفیق بزرگی است واین طرح بسیار خوبی است
کد خبر: ۸۸۷۷۷۱۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان مراسم  غبار رویی مزار شهدای گمنام شاه چراغی ضمن تسلیت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی اظهار داشت :در مزار شهدا گمنام هستیم و شاید  نام و نشانشان  مشخص نباشد اما در جامعه اثری شگفت دارند.

وی افزود: اینان در بدنه انقلاب اسلامی اثر گذاراند و در پهنه خورشید انقلاب می درخشند.و وجودشان برای ایندگان ارزشمند و تعلق خاطر می اوردند .

امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به دفن شهدایی گمنام در شهرستان هایی مختلف عنوان کرد:حضور مقبره شهدای گمنام در شهرستان ها یک توفیق بزرگی است واین طرح بسیار خوبی است  که شهدایی گمنام در شهرستان ها مختلف به خاک سپرده شوند زیرا شهدای امازادگان عشقند و مقبره شهدایی گمنام نیز اتصال دهند به وجود قدوسی خداوند است.

شاه چراغی گفت :ما هر چه داریم از شهدا داریم و باید  به شهدا و مخصوصا شهدایی گمنام ادا دین کنیم.

وی تصریح کرد:  اینان با جانفشانی و دست خالی جلوی توپ و تانک دشمن که جنگ تحمیلی که نمونه جنگ همه جانبه بود ایستادگی کردند و از انقلاب اسلامی و کیان مقدسمان دفاع کردند.

امام جمعه شهرستان ازنا خاطر نشان کرد:روحیه ما مثل کسانی باشد که زمانی که به  امام (ره) قطنامه تحمیل شد فرماندهان و رزمندگانی بودند که می گفتند چرا امام  راحل قطنامه را قبول کرده است که ما هنوز در مقابل دشمن ایستاده ایم ،شهدای مایه قدرت وعزت ماست.

انتهای خبر z
ارسال نظرات