خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد امت اسلامی نابودشدنی است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حضور ملت ایران و مردم کشورهای مختلف در راهپیمایی روز قدس گفت: این غده سرطانی و چرکین با تلاش ملت ایران و اتحاد امت اسلامی نابودی شدنی و در شرف اضمحلال است.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۳۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خببرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپمایی روز قدس، روح تازه ای در کالبد مردم منطقه به ویژه مردم ظلوم فلسطین دمیده شده و رژیم صهونیستی در حال نابودی است.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: اکنون به برکت نظام و انقلاب اسلامی، مردم آزاده سراسر دنیا و در کشورهای مختلف همگام با ملت ایران و امت اسلامی، تظاهرات و راهپیمایی روز قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این غده سرطانی صهیونیسم سال های سال با مساعدت و حمایت کشورهای غربی و آمریکا 69 سال به مردم مظلوم فلسطین ظلم کرد و مرتکب جنایات بسیاری در این کشور و لبنان شده است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به هدف قرار دادن مقر تروریست های داعشی در سوریه توسط موشک های سپاه گفت:حرکت اخیر سپاه در هدف قرار دادن این گروه تروریستی در پاسخ و انتقام خون شهدای حوادث تروریستی اخیر کشورمان، لرزه بر اندام رژیم صهونیستی انداخته است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: باید از سپاه و عزیزانی که نگذاشتند خون این شهدا بر زمین بماند و از عاملان آن انتقام گرفته اند تشکر شود چراکه این امر هشداری به رژیم صهونیستی، آمریکا و حامیان منطقه ای گروه های تروریستی و تکفیری است.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز قدس ادامه داد: حضور آحاد مردم به صورت گسترده در این روز با توجه به تحرکات اخیر تروریستی گروه های تکفیری و حامیان آن در منطقه بسیار مهم و ارزشمند است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهدات شهید بهشتی و یاران امام و هفته قوه قضائیه اضافه کرد: این شخصیت بزرگ معمار قوه قضائیه و نقش مهمی در تصویب قانون اساسی و تحکیم اصل ولایت فقیه در نظام اسلامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها