خبرهای داغ:
در جمع راهپیمایان روز قدس بروجن عنوان شد:

حزب الله با الگوی انقلاب اسلامی اسرائیل را شکست داد

یکی از یادگاران دفاع مقدس در مراسم روز جهانی قدس شهر بروجن گفت: حزب الله با الگوی انقلاب اسلامی اسرائیل را شکست داد.
کد خبر: ۸۸۷۷۷۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سردار مقدسی در ابتدا تاریخچه تاسیس رژیم جعلی فلسطین را تشریح کرد و گفت: اعراب علیه اسرائیل 5 جنگ داشتند که در هر پنج مورد شکست خوردند.

وی ادامه داد: اولین جرقه های مقاومت به وسیله حزب الله تازه تاسیس در منطقه زده شد و این نیروی جدید با الگوی انقلاب اسلامی راه مقاومت را در پیش گرفت و پس از 18 سال مقاومت، اسرائیل را شکست داد و اولین پیروزی را بدست آورد.

سردار مقدسی گفت: دولت آمریکا در زمان بوش پسر معتقد بود که جریان مقاومت مانند ماری است که سر آن در تهران، بدن آن در دمشق و دم آن در بیروت می باشد و باید برای از بین بردن آن از قسمت سرش یعنی از تهران شروع کنیم و به همین خاطر پس از حادثه 11 سپتامبر به بهانه مبارزه با القاعده و طالبان که خودشان بوجود آوردند به افغانستان حمله کردند .

مقدسی ادامه داد: چند سال بعد ایران را به عنوان محور شرارت معرفی کردند و به عراق حمله کردند، که هدف حمله به ایران بود؛ ولی پس از چند سال مدعی شدند که ما بدون این که ایران هزینه ای کرده باشد عراق را تحویل ایران دادیم و در عراق حکومت شیعه تشکیل شد و در افغانستان نیز قانون اساسی اسلامی تدوین گردید.

این یادگار دفاع مقدس در قسمت پایانی سخنان خود گفت: در سوریه سال 89حمله تکفیری ها آغاز گردید و یک سال بعد 90 درصد خاک سوریه را اشغال کردند و به 400 متری کاخ ریاست جمهوری سوریه رسیدند؛ ولی اکنون با فرماندهی سردار سلیمانی و با تاسیس نیروی بسیج مردمی در عراق و سوریه این کشور ها در حال پیروزی بر داعش هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار