مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان خبر داد:

بیش از 150 نفر از نمازگزاران خرم آبادی به صورت رایگان ویزیت شدند

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا و بیش از ۱۵۰۰ نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۰۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، به مناسبت گرامیدشت روز قدس امروز دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه دهند.

سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار داشت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با حضور در راهپمایی روز قدس و نماز دشمن شکن جمعه، در راستای اجرای طرح سلامت به ویزیت و کنترل و اندازه گیری فشار خون نمازگزاران پرداختند.

وی به استقبال نمازگزاران از این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام تست فشارخون خدمات درمانی و بهداشتی رایگان توسط پزشک و کارشناسان در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: در زمانی که این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از هزار و 500 نفر از نمازگزاران ویزیت شدند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشک مورد مشاوره قرار گرفتند.

شمس گفت: این کار خدا پسند در مصلاهای سراسر استان توسط کانونهای بسیج جامعه پزشکی استان انجام گرفت.

انتهای پیام /z

ارسال نظرات