بیانیه مشترک قرارگاه قدس وسپاه سلمان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس:

حماسه ی روز قدس یاد آور فریاد رعد آسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده است

در این روز بزرگ قدرت خداوند در گام های استوار مردان وزنان مسلمان ودریای مواج وخروشان مسلمانان روزه دارنمود می یابد.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۶۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
مسلمانان روز قدس را روزی بزرگ بشمارند ودر تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزارودر مساجد این ندا را سردهند ،هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد ،اسراددل احساس عجز و نا توانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.
امام خمینی <ره>
حماسه ی روز قدس یاد آور فریاد رعد آسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده است وپژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد ومسیر مبارزه ی بی امان مردم فلسطین را شتابنده وتوفنده ساخت .
مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید وددمنشانه غاصب همچنان نستوه واستوار از خود مقاومت وپایمردی نشان داده اند وبا انتخاب آگاهانه ی شهادت طلبی وبه قربانگاه فرستادن جگر گوشه هایشان از شرف وکرامت انسانی وارزشهای مقدس اسلامی شان جانانه دفاع نموده واز سرزمین میهنی خویش پاسداری وحفاظت می کنند.
قدس محور هویت واتحاد  همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می داند وبرای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل وایمان دارد که نصرت وپیروزی از آن صالحان وهدایت یافتگان خواهد بود .
در این روز بزرگ قدرت خداوند در گام های استوار مردان وزنان مسلمان ودریای مواج وخروشان مسلمانان روزه دارنمود می یابد.
فلسطین!که روزگاری صهیونیسم قائل به موجودیتش نبود،امروز به مدد استقامت ،عزت وعظمتش کاری کرد که رژیم اشغالگر قدس با خفت وخواری دور خودحائل ایجاد کند و رویای از نیل تا فرات را برای همیشه از یاد ببرد .
امروز که نوکران وجیره خواران زبون صهیونیست یعنی آل سعود وگروههای تکفیری به تعبیر علمدار انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)با ترقه بازی وآتش بازی بچه گانه شان با خیالی احمقانه ،قصد ضربه زدن به عزم راسخ واستوار یگانه حامی قدس وفلسطین را داشتند،چنان سیلی محکمی از فرزندان سپاهی ملت دریافت کردند که حتی با گذشت چند روز از این حماسه سترگ تمامی سردمداران کفر ودست نشانده های حقیرشان در منطقه خفه خون گرفته وجرات بیان موضع نداشته اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامی انقلابی و موشک باران مواضع تکفیری در سوریه به تمامی حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنان هشدار می دهد حفاظت وپاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی نبوده وهمانطور که در روزهای اخیر شاهد به هلاکت رساندن سر کرده گروهک شیطانی انصارالفرقان ومنهدم نمودن کامل این گروهک در داخل کشور از یک سووانهدام مواضع داعشدر خارج از مرزها ی جغرافیایی از سوی دیگر ،به دست فرزندان سپاه بودیم،در صورتی که خطایی از آنان سر بزند قلب شیطان یعنی تلاویو وحیفا را با خاک یکسان خواهیم نمود.
ما پاسداران ،سربازان وبسیجیان سیستان وبلوچستان از مردم همیشه در صحنه استان دعوت می نماییم تا با حضور یکپارچه وحماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اتحاد،اقتدار وعزت وسربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.
روابط عمومی وتبلیغات قرارگاه قدس وسپاه سلمان استان سیستان وبلو چستان
ارسال نظرات