مدیرکل تعاون، کارو رفاه امور اجتماعی استان زنجان:

انسان با ورزش از فردگرایی دور می‌شود

ورزش در شخصیت افراد تاثیر بسزایی دارد و انسان از فردگرایی دور می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۷۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
به گزارش مدیرکل تعاون، کارو رفاه امور اجتماعی استان زنجان در مراسم استقبال از مسعود خان‌احمدلو قهرمان مسابقات کارگری جهان در لتونی که در مجموعه ورزشی کارگران زنجان برگزار شد، با تبریک کسب عنوان قهرمانی توسط ورزشکار زنجانی در این دوره از مسابقات،گفت: این عنوان، افتخار بزرگی برای استان زنجان و ایران بوده است.

محمدرضا یوسفی با بیان اینکه تلاش مسعود خان‌احمدلو شبانه روزی باعث پیروزی و افتخارآفرینی‌ این ورزشکار شد، افزود: خانواده وی نیز با صبر و شکیبایی و تحمل استرس مسابقات و همچنین همکاری خوب هیأت جودوی شهرستان زنجان زمینه را برای قهرمانی این ورزشکار زنجان فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه رئیس هیأت جودوی استان دغدغه رشد این ورزش را برای کسب عناوین مختلف در کشور دارد،اظهار داشت: جای کار برای حمایت از ورزش جودو در استان زنجان بسیار زیاد است.

مدیرکل تعاون، کارو رفاه امور اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه جودو ورزش مهیج و پرطرفداری است، تصریح کرد: استعدادهای خوبی در نقاط استان وجود دارد، اما به دلیل نبود امکانات امکان شناسایی این افراد وجود ندارد.

محمدرضا یوسفی با تاکید بر اینکه جودوی استان زنجان لیاقت بالاتری از وضعیت امروزی خود دارد، گفت: این رشته ورزشی در ابهر، زنجان و قیدار فعال شده و باید در همه شهرستان‌ها فعال با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فعال شود.

سرپرست اداره کار، تعاون، رفاه امور اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند نقش‌آفرینی بهتری در توسعه این رشته ورزشی داشته باشد، اظهار کرد: باید پشتوانه‌سازی برای آینده و جایگزین نفرات برای ورزشکارانی چون خان‌احمدلو صورت گیرد.

یوسفی با بیان اینکه استان زنجان دارای سالن و آکادمی تخصصی جودو بوده و می‌توان اردوها را در این شهر برگزار کرد، ابراز کرد: تنها راه توسعه ورزش استان در گرو ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه ورزش ویژگی‌های خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: ورزش موجب اجتماعی شدن و رعایت اخلاق حقوق دیگران شده و افراد ورزشی در باورها و نگرش‌ها استوار بوده و افرادی منضبط هستند.

مدیر کل تعاون، کار، رفاه امور اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه رعایت حقوق دیگران نشان از رشد فرهنگ جامعه است، تصریح کرد: ورزش در شخصیت افراد تاثیر بسزایی دارد و انسان از فردگرایی دور می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه ورزش موجی از شادی و نشاط و اعتماد به نفس را در فرد ایجاد می‌کند، تصریح کرد: ورزش کارگری استان، از وضعیت خوبی برخوردار بوده اما راضی کننده نیست.

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای توسعه ورزش در واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان، اظهار کرد: ورزش تاثیرات بالایی چون کاهش حوادث ناشی از کار را در پی دارد.

مدیرکل کار، تعاون، رفاه امور اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه حوادث ناشی از کار خسارت فراوانی به جامعه کارگری وارد می‌کند، گفت: روحیه ورزشی موجب کاهش اختلاف بین کارگری و کارفرمایی می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی موجب دور کردن جوان از آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اضافه کرد: باید در رابطه با توسعه ورزش جودو در بین بانوان حرکت‌هایی موثری انجام شود.

ارسال نظرات