خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است/بر دولتمردان ما وظیفه است که که حمایت و دفاع از حقوق مظلومان را در دستور کار خود قرار دهند

حجت الاسلام عسگر دیرباز در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: با توجه به اینکه حمایت از مظلوم و مظلومین در دموکراسی نظام جمهوری اسلامی به فراخور وجود دارد از این رو بر دولتمردان ما وظیفه است که که حمایت و دفاع از حقوق مظلومان را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۲۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان عربی، حجت الاسلام عسگر دیرباز سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در آیین پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه گفت: مشکل ما با کشورهایی است که داعیه حقوق بشر مابانه دارند ولی همیشه حق مظلوم را ضایع می گردانند امروزه فلسطین نمونه مشهودی از این ضایع شدن هاست به همین دلیل فلسطین مسئله اول جهان اسلام است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در سال های مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: حضور پرشور و باشکوه مردم در طی سالیان سال در راهپیمایی های متعدد علی الخصوص روز قدس علاوه بر لبیک گفتن به فرامین رهبری نشان دادن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان و ایادی مستکبرش است.

این نماینده خبرگان رهبری اضافه کرد: همه ما باید با اتحاد و همبستگی انزجار و بیزاری خود را از رژیم غاصب صهیونیستی بخاطر جنایت های چندین و چندساله ای که در فلسطین انجام می دهد را اعلام کنیم چرا که این جنایت ها جنایت علیه بشریت است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رژیم صهیونیسم که یک رژیم غاصب است تصریح کرد: احداث شهرک های یهودی نشین در منطقه فلسطین نشان از چهره منفور این رژیم را دارد از این رو امام راحل همواره از مجعول بودن این رژیم یاد می کردند و وجودش را لکه ننگی بر جهانیان می دانستند.

حجت الاسلام دیرباز ادامه داد: به همین دلیل فرهنگ صهیونیسم همواره با اسلام و مسلمین در ضدیت تمام است چرا که آن ها با اسلام ناب محمدی در مخالفت آشکار هستند.

وی اذعان داشت: چرا مدعیان حقوق بشر هیچ توجهی به در اختیار داشتن 200 تا 500 بمب هسته ای رژیم صهیونیسم ندارند و فقط با فعالیت های هسته ای ایران مخالفت می کنند؟ از این رو می گوییم مردم همواره در برابر توطئه های دشمن هوشیار و آگاه باشند.

وی با اشاره به مشکلات فاجعه بار ساکنان فلسطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی ادامه داد: بیش از ۶ میلیون نفر از فلسطینی ها آواره شده اند و همه این ها در اثر شهرک سازی در منطقه مسلمانان است و قصد دارد فرهنگ اسلام و مسلمین را ریشه کن کند.

دیرباز ادامه داد: دنیا بداند اسلام یک دینی ظلم ستیز است و این عامل باعث می شود آنها تحریم های کمر شکن را به ما تحمیل کنند تا مقابل برنامه های هسته ای و پیشرفت ایران را بگیرند ولی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

لازم به ذکر است پایان راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم گرامیداشت این روز به فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه منتهی گشت

ارسال نظرات