خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بوکان:

روز قدس روز خشم و انزجار مسلمانان علیه رژیم کودک کش صهیونیستی است

امام جمعه موقت بوکان گفت: روز قدس روزی است که در آن مسلمانان خشم و انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی نسبت مردم مظلوم فلسطین بیان می کنند.
کد خبر: ۸۸۷۸۴۳۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه موقت بوکان در خطبه های نماز جمعه با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس روزی است که در آن مسلمانان خشم و انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی نسبت مردم مظلوم فلسطین بیان می کنند.

ماموستا عباس احمدی بیان کرد: مسلمانان در این روز به جهانیان ثابت می کنند که مردم مظلوم و بیگناه فلسطین تنها نیستند و همواره یار و همراه آنها هستند.

احمدی با اشاره به این که دین اسلام همواره دین رافت و مهربانی است، گفت: دین اسلام دین برابری و برادری است و همواره به صلح و دوستی و مهربانی دعوت می کند اما متاسفانه عده ای با سوء استفاده از نام اسلام و مذاهب اسلامی به انواع مختلف زور و جنایت علیه مسلمانان و مردم بیگناه می پردازند.

وی افزود: مشخص است عده ای که با نام اسلام و مذاهب اسلامی دست به جنایت و قتل و کشتار مردم بیگناه و مسلمانان می زنند ساخته دست دشمنان اسلام هستند و هدف آنها نشان دادن چهره خشن از اسلام رحمانی و و دین رافت و مهربانی است.

امام جمعه موقت بوکان با تاکید بر دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: دین اسلام همواره به دستگیری و کمک به نیازمندان تاکید کرده پس لازم است در این ماه مبارک و با توجه به نزدیک شدن به عید مبارک فطر فقرا و میازمندان را فراموش نکنیم تا آنها هم با دلی شاد عید را جشن بگیرند.

ارسال نظرات