نایب‌رییس اتاق ایران خبر داد:

سفر هیات تجاری اقتصادی بلغارستان به لرستان

نایب‌رییس اتاق ایران از سفر یک هیات تجاری اقتصادی از کشور بلغارستان به لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۵۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ حسین سلاح‌ورزی با اعلام این خبر اظهار داشت: هیأت مذکور به سرپرستی رییس اتاق بازرگانی بلغارستان و همراهی سفیر و همچنین رایزن اقتصادی این کشور در ایران و نیز جمعی تجار و بازرگانان بلغار در اواسط تیرماه سال جاری به لرستان سفر می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه روابط بازرگانی و همکاری‌های اقتصادی میان بخش‌های خصوصی لرستان و بلغارستان، افزود: زمینه‌ی فعالیت تعدادی از اعضای هیأت مذکور، طراحی، ساخت و راه‌اندازی ماشین‌آلات بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی و مواد غذایی، میوه و سبزیجات گلخانه‌ای می‌باشد.

وی عنوان کرد: همچنین در هیات مذکور افرادی در زمینه‌ی توسعه همکاری‌های اقتصادی با محوریت حمایت از کارآفرینی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و نیز جذب سرمایه‌گذاری خارجی فعالیت می‌کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان با اعلام اینکه در حوزه‌ی آموزش نیز مسائل مربوط به کشاورزی، دامپزشکی، علوم پزشکی، مهندسی و تکنولوژی در تخصص برخی دیگر از اعضای این هیات است، تصریح کرد: متالوژی، محصولات آرایشی، تولید سیم و فنر و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی انرژی‌های تجدیدپذیر از دیگر حوزه‌هایی است که زمینه‌ی فعالیت اعضای هیات تجاری اقتصادی بلغارستان می‌باشد.

سلاح‌ورزی گفت: در مدت زمان حضور هیات مذکور در لرستان، علاوه بر اختصاص میزهای مختلف برای گفتگو و رایزنی‌های رو در روی فعالان اقتصادی لرستان و بلغارستان، همایش "توسعه همکاری‌های استان لرستان و بلغارستان" نیز برگزار می‌گردد.

انتهای خبر/Z
ارسال نظرات