مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)؛

الفت و دوستی در ماه مبارک رمضان بین خدا و بنده پدید می آید

حجت الاسلام ملک گفت: الفت و دوستی که در ماه رمضان بین خدا و بنده پدید می آید در دیگر ماهها نصیب انسان نخواهد شد لذا به واسطه ماه رمضان، که ماه مغفرت و استغفار است، خداوند به بنده به نظر رحمت نگاه میکند.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۳۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت معاونت عقیدتی سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) آخرین جلسه اعتقادی معنوی ماه مبارک رمضان در حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد.

الفت و دوستی در ماه مبارک رمضان بین خدا و بنده پدید می آید

در این جلسه که کلیه پایوران برادر و خواهر حضور داشتند حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از خداوند متعال مسئلت داشتند سخنانی را در مورد عید سعید فطر ارائه دادند.

حجت الاسلام ملک اظهار داشت: فطر به معنای شکستن روزه میباشد، عید فطر، عید بزرگ مسلمانان است که امام صادق (ع) در این رابطه فرمودند ؛"شب عید فطر کمتر از شب های قدر نمیباشد"لذا آن شب را تا صبح عبادت میکردند.

وی افزود: خداوند در ماه مبارک رمضان رحمت ومغفرت را نصیب بنده خود مینمایدو او را از شیاطین حفظ مینماید و در آخر ماه رمضان که شب عید فطر میباشد وعده سرور و شادمانی می دهد که ای مومنین روزه شما مقبول و آمرزیده شده اید لذا کارهایتان را از سر گیرید.

حجت الاسلام ملک گفت: در روایتی اشاره شده است به انسانهایی که از ماه رمضان جا مانده اند که سعی نمایید خود را به نماز عید فطر برسانید و با مومنین نماز بخوانید که خداوند تبارک و تعالی بواسطه مومنین روزه دار شما را بیامرزد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: الفت و دوستی که در ماه رمضان بین خدا و بنده پدید می آید در دیگر ماهها نصیب انسان نخواهد شد لذا به واسطه ماه رمضان، که ماه مغفرت و استغفار  است، خداوند به بنده به نظر رحمت نگاه میکند.

خبرنگار بسیجی: فرهادی 


ارسال نظرات
پر بیننده ها