فرماندار یزد:

تشکل‌های مردمی یزد برای ترویج ارزش‌های دینی در جامعه ساماندهی شوند

فرماندار یزد با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان دینی باید خود را به ابزارهای روز تجهیز کنند، گفت: ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در ترویج مباحث دینی در جامعه استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۹۳۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مصطفی سالاری صبح امروز در بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در جمع کارمندان این اداره، با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم یزد در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس به ابتکار اندیشه حضرت امام خمینی‌(ره) شکل گرفت تا یک روز بیاماندنی برای وحدت و انسجام مسلمانان جهان در مقابل رژیم صهیونیستی باشد و خوشحالیم که هر سال این حضور و مشارکت مردم در این راهپیمایی منسجم‌تر می‌شود.

فرماندار یزد با تبریک سالروز شکل‌گیری سازمان تبلیغات اسلامی افزود: یکی از اهداف تشکیل این سازمان گسترش و ترویج دین مبین اسلام در همه زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه انتقال مفاهیم و ارزش‌های الهی و اعتقادی در جامعه باید همراه با سطح تفکر و اندیشه جوانان صورت گیرد، گفت: امروز در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که نزدیک به نیمی از آنان را جمعیت جوان هستند که همه دارای روحیه پرسشگری هستند.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: ضرورت دارد روحانیون و مبلغانی که در عرصه تبلیغ و ترویج دین فعالیت دارند خود را به علم و ابزارهای جدید مجهز کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با اشاره به سابقه دیرینه حضور و مشارکت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در امورات مختلف گفت: خیرین بدون هیچ چشم داشتی و تنها برای رضایت خداوند متعال و برای اعتلای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف وارد عرصه فعالیت شده‌اند که در این بین نقش خیرین یزدی در ایجاد مساجد، تکایا، مراکز فرهنگی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

سالاری در ارتباط با اعتبارات و بودجه دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: امسال مقرر شده است تا جلسات تخصصی به منظور تعیین اولویت‌ها در فرمانداری با حضور ادارات و نهادهای شهرستان برگزار و بودجه دستگاه‌های اجرایی بر حسب اولویت‌ها تدوین شود.

ارسال نظرات