فرمانده انتظامی مازندران:

همه ما باید برای ایجاد امنیت نرم تلاش کنیم

امروز وظیفه ما در برابر ایثارگری‌های آن مجاهدان فی‌سبیل‌الله اجرای فرمان مقام معظم رهبری در جنگ نرم مبنی بر آتش به اختیار است که همه ما باید برای ایجاد امنیت نرم تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۹۱۳۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیدمحمد میرفیضی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با هدف یادآوری خاطرات و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس که در مجتمع رفاهی پردیس نیروی انتظامی ساری برگزار شد، با تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز امنیت موجود در جامعه مدیون تلاش، همت و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است و امروز کارکنان تلاش‌گر و خدوم ناجا به روحیات و ایثارگری این دوران دفاع مقدس احتیاج دارند.

وی افزود: درس ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی میراث و حاصل روحیه شهادت‌طلبی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند و امروز در شهادت به روی کارکنان ناجا باز است و می‌توان شهدای ناجا را شهدای حریم امنیت نام نهاد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از ارزش‌های والای انقلاب پاسداری کردند و دین خود را نسبت به آرمان‌های امام راحل ادا کردند.

میرفیضی گفت: امروز وظیفه ما در برابر ایثارگری‌های آن مجاهدان فی‌سبیل‌الله اجرای فرمان مقام معظم رهبری در جنگ نرم مبنی بر آتش به اختیار است که همه ما باید برای ایجاد امنیت نرم تلاش کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم جمعی از رزمندگان به بیان خاطرات خود از سال‌های دفاع مقدس پرداختند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها