مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

سپاه مکتبی است که تا آخرین قطره خون پای ولایت ایستاده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : سپاه تنها مکتبی است که تا آخرین قطره خون پای ولایت ایستاده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۱۹۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه بندرعباس برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع)گفت:باید خدا شاکر باشید که اجازه داد این ماه رمضان را درک کنیم و خدا توفیق استفاده از این ماه مبارک را به ما عنایت فرمود و این را باید قدر بدانیم.

 

وی افزود:سپاه یک مجموعه ای است که می توانیم ادعا کنیم از اول انقلاب تا الان هیچ زاویه ای با ولایت نداشته و نسبت به بقیه سازمان ها روح تعبد و اطاعت پذیری  در آن بیشتر است و باید این روحیه را باید در خود حفظ کنیم و این یک نعمت است.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری که فرمودند تعریف هایی که امام خمینی (ره) از سپاه می کرد یک واقعیت است که یک نمونه از آن حرف های امام ره این بود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود،و ما باید این توان سپاه را افزایش دهیم.

 

رستگار خاطر نشان کرد :سپاه پاسداران مهم ترین عنصری است که دشمن روی آن حساس است چون می داند تنها مکتبی که پای ولایت تا آخرین قطره خون می ایستد سپاه است و سپاه مشق سربازی امام زمان(عج)  در رکاب امام خامنه ای(مدظله ) میکند.

 

در پایان مراسم از ۱۵ نفر از اساتید و فعالین در برنامه های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر بعمل آمد.


ارسال نظرات