مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری:

کلینیک ۴ روزه تخصصی دندانپرشکی در مناطق عشایرنشین اردل برپا می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از برپایی کلینیک ۴ روزه تخصصی دندانپرشکی در منطقه دیناران شهرستان اردل خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۱۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مهین غفاری، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری درباره برپایی کلینیک تخصصی دندانپرشکی در این استان گفت: به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل کلینیک تخصصی ۴ روزه دندانپرشکی در مناطق عشایرنشین برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه ۳۰ دندانپزشک با استقرار ۱۵ یونیت سیار دندانپزشکی و سایر تجهیزات مورد نیاز در آموزشگاه شبانه روزی قراب در منطقه دیناران از توابع شهرستان اردل به مردم خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه می‌کنند.

به گفته غفاری، این خدمات شامل معاینه، ترمیم، کشیدن، جرم گیری، بروساژ، خدمات آموزشی و ارجاع به سطوح بالاتر است که به شکل رایگان به مردم ارایه می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۰ هزار نفر از مردم عشایر برون کوچ مستقر در منطقه دیناران و مردم روستاهای لشتر تا دوازده امام از خدمات رایگان این تیم اعزامی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: متقاضیان جهت بهره مندی از خدمات این اکیپ می‌توانند از تاریخ ششم لغایت نهم تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۴ به آموزشگاه شبانه روزی قراب مراجعه کنند.

غفاری، در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت استان، شبکه بهداشت و درمان اردل، فرمانداری شهرستان اردل، بخشداری مرکزی، اداره آموزش و پرورش، سپاه ناحیه اردل، نیروی انتظامی و اداره امور عشایر شهرستان اردل در برپایی این کلینیک همکاری دارند.

 

ارسال نظرات