در عید سعید فطر :

تمامی هتل های شهرستان سرعین رزرو شدند

فرماندار سرعین گفت : صددرصد هتل و مراکز اقامتی شهرستان سرعین توسط مسافران عید سعید فطر رزرو شده است.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۴۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عاطف ناصری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد گفت : رزرو تمامی هتل ها در شهرستان سرعین نشان از افزایش ورود مسافر و گردشگر نسبت به عید سعید فطر سال قبل را دارد.

وی بااشاره به اینکه پیش بینی می شود تعطیلات عید سعید فطر ۲۰درصد گردشگران افزایش یابد گفت : عید سعید فطر سال گذشته ۸۳هزار دستگاه خودرو وارد شهرستان شدند و این یعنی هرروز ۲۱هزار خودرو وارد شهرستان شده است.

فرماندار سرعین به انجام تمهیدات لازم در شهرستان خبر داد و گفت : در بحث نان و آب هیچ گونه مشکلی برای شهروندان و مسافران وجود ندارد و شهر سرعین تمام و کمال آماده استقبال از مسافران عید سعید فطر است.

ناصری گفت : در تمامی آب گرم ها به صورت شبانه روزی احیا گر حضور خواهد داشت تا درصورت بروز مشکل همان جا مشکل برطرف شود.

وی بااشاره به اینکه ۳۰برابر جمعیت شهر سرعین مسافر و گردشگر وارد این شهر شده گفت : درروز،شنبه ۱۰هزار و ۳۰۰خودرو وارد شهر،سرعین شدند و تمامی تهمیدات لازم ازجمله فضا سبزها ، سالن های ورزشی و جهر کنپ اقامتی آماده پذیرش مسافران است.

فرماندار سرعین گفت : عمده نگرانی ما این است که خیل عظیمی از مسافر وارد شهر بشوند و ما نتوانیم در بحث کمک به نیاز مندان اقدام کنینم ودرهمین راستا خواستار اختصاص تجهیزات آتش،نشانی و آمبولانس هستیم.

ارسال نظرات