فرماندار اردبیل :

تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مسافران استان اردبیل انجام شده است

فرماندار اردبیل گفت : ۱۱۰پارک برای مسافران آماده سازی شده و تعداد سرویش های بهداشتی نیز برای استفاده گردشگران افزایش،یافته است.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۵۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، جواد زنجانی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل گفت : در خصوص تامین نان استان هیچگونه مشکلی نداریم و در حال حاضر ظرفیت تولید نان اردبیل چهار برابر شده است.

وی گفت : تمامی شهرستان ها در صورت نیاز نان اعلام کنند و در کمترین زمان نان مورد نیاز شهرستان ها را دراختیارشان قرار می دهیم.

فرماندار اردبیل به تعداد نانوان مشغول بکار اشاره کرد و گفت : در حال حاضر ۲۲۰نانوانی آزاد پز و ۵۰نانوایی چندمنظوره به ظرفیت نانوایی هایی قبلی اضافه شده است.

زنجانی به تمام شدن آسفالت شورابیل نیز اشاره کرد و گفت : همچنین پنچ هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی گفت : انتظار می رود در زمان ورود مسافر به استان مغازه دارها مغازه خود را نبندند که متاسفانه تعطیل بودن محل کسب و کار و مغازه ها در استان منجر به کاهش ورود مسافر به استان می شود.

همچنین وی اضافه کرد : در خصوص ساماندهی متکدیان و دست فروشان سد معبر هم باید دستگاه های امنیتی وارد کار شوند.

زنجانی گفت : نمازخانه و مساجد بین راهی هم آماده هساند و تمامی مراکز گردشگری در استان آماده استقبال از مسافران عید سعید فطر است.

همچنین در ادامه فرماندار مشگین شهر نیز آمادگی این شهرستان خبرداد و گفت :۸۰درصد هتل ها و مراکزاقامتی مشگین شهر رزرو شده و فقط ۲۰درصد فعلا خالی هستند.

رحیمی زاهد گفت :روشنایی مسیر پل معلق تمام شده و این مسیر کاملا آسفالت شده و آماده ی پذیرش مسافران هستیم.

خبرنگار افتخاری بسیج از اردبیل:کبری عزیزی

ارسال نظرات