مدیر کل دامپزشکی استان زنجان:

گوشت مرغ مازاد بر نیاز هم در استان تولید می‎شود

گوشت مرغ مازاد بر نیاز هم در استان تولید می‎شود؛ واردات گوشت مرغ در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت این محصول انجام می‎شود.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۸۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به نظارتهای مستمر بر کشتارگاه‏های استان، گفت: واردات مرغ از سایر استانها به استان زنجان هم نظارت و کنترل میشود.

محمدرشید کرمی افزود: در زمینه نظارت بر مواد غذایی، مراکز تولید و کشتارگاه‏ها و عرضه گوشت برنامه مستمری در استان زنجان وجود دارد.

وی اظهارداشت: نظارت ویژه در مراکز عرضه گوشت مرغ و قرمز یکی از مهمترین برنامههای اداره کل دامپزشکی استان زنجان محسوب میشود.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان تصریح کرد: ورود محصولات از سایر استانها هم با مجوز دامپزشکی از استان مبدأ و کنترل در استان مقصد صورت میگیرد.

محمدرشید فرمانده سپاه استان زنجان با تاکید بر اینکه معمولا محصولات وارد شده در صورت تایید در استان عرضه میشوند، تصریح کرد: گوشت مرغ مازاد بر نیاز هم در استان تولید میشود.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان کرمی ضمن اشاره به اینکه واردات گوشت مرغ در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت این محصول انجام میشود، خاطر نشان کرد: کیفیت محصولات در کشتارگاههای استان بسیار بالا و مطلوب است.

ارسال نظرات