همکاری در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تکلیف همگانی است

استاندار مازندران گفت: همکاری در تکمیل و به پایان رساندن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تکلیف همگانی تمامی مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۸۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، ربیع فلاح‌جلودار ظهر امروز در جلسه هیات امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پرشكوه مردم آگاه، مومن و انقلابی مازندران در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس متعلق به هیچ جریان و گروه خالصی نیست بلكه متلعق به همه آحاد ملت مومن و انقلابی ایران است.

استاندار مازندران، نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس را وظیفه‌ای همگانی دانست و تاكید كرد: با توجه به تاكید مقام معظم رهبری بر آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس، ضرورت دارد همه ظرفیت‌ها برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت اردوهای راهیان نور پای كار بیاید.

فلاح‌جلودار، انتشار كتب مرتبط با مسایل دفاع مقدس را كاری موثر و ارزشمند توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: این تالیفات، گنجینه‌ای از حماسه‌سازی‌های مردانی است كه روزگاری، سنگر بزرگ رشادت، ایثار و شهادت را فتح كردند و امروز، نام و یادشان بر تارك تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد.

وی افزود: امروز وحدت و انسجام و حضور شایسته مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب بزرگترین ضامن عزت و اقتدار ماست.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت خدمتگزاری به مردم در استان مازندران فراوان است، اظهار داشت: همانطوری که مردم به مسئولان اعتماد می‌کنند، ما نیز باید بر اساس برنامه اصولی و بدون خطا و اشتباه به آنان بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی به کمبود اعتبار دولتی در اجرای طرح‌های عمرانی فرهنگی به ویژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: علاوه بر مشارکت دستگاه‌های اجرایی به کمک خیرین در اتمام این طرح مهم فرهنگی و دینی استان نیاز داریم.

استاندار مازندران گفت : همکاری در تکمیل و به پایان رساندن مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در ساری تکلیف همگانی تمامی مردم و مسئولان است .

در پایان این جلسه استاندار مازندارن طی حكمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را به عنوان مسئول مجمع خیرین مركز فرهنگی و جذب كمک‌های مردمی دفاع مقدس استان منصوب کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها