خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

دهه ۶۰ دهه مظلومیت، تنهایی و سختی ها بود/بمباران سردشت فاجعه بزرگ استکبار جهانی بود

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دهه ۶۰ دهه مظلومیت، تنهایی و سختی ها بود و هر روز جراحت عمیقی بر پیکر نظام اسلامی وارد می شد
کد خبر: ۸۸۷۹۴۳۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خّرم در مجمع عمومی پاسداران سپاه شهداء آذربایجان غربی با تبریک عید فطر به عنوان عید بندگی،عبودیت،صفا و صمیت دل های مومنین و متدینین،اظهار داشت: باید دستاوردهای ماه رمضان به خوبی حفظ شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی اظهار داشت: شهید بهشتی در یاری از انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی همچنین به سالروز بمباران شیمیایی سردشت در سال ۱۳۶۶ اشاره کرد و گفت: این بمباران به عنوان فاجعه بزرگ توسط استکبار جهانی خلق شد.

سردار خرّم با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در همین روزها مورد تهاجم دشمنان قرار گرفت،یادآور شد: سال ۱۳۶۰ یادآدور روزهای مظلومیت و روزهای طاقت فرسای ملت ایران است.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در عید فطر و دیدار با مسئولان نظام اسلامی،بیان داشت: محتوای این دیدار مباحث مهمی است که باید مورد توجه همگان باشد.

سردار خرّم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دستاوردهای ماه رمضان، تصریح کرد: از دیدگاه حضرت آقا،روزه داری در روزهای گرم»، «حضور چشمگیر جوانان در جلسات گسترده معارفی و قرآنی»، «سفره های ساده افطاری مردمی در مساجد و محلات»، «کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تأمین هزینه های درمان نیازمندان» و «توسل و تضرع به پروردگار در شب های قدر» از نشانه‌ های فضای معنوی و اهتزاز روحی در جامعه، و تقویت کننده بنیه معنوی ملت و زمینه ساز پیمودن راههای دشوار است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برضرورت حفظ این ذخایر معنوی تاکید کردند، افزود: ایشان مرتب تشکر خود را از مردم بیان کردند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بیان داشت: حضرت آقا در این سخنرانی، به فرزندان انقلاب اسلامی دست مریزاد گفتند.

سردار خرّم بر ضرورت حفظ خلوص و عبودیت معنوی این ایام تاکید کرد و گفت: برگزاری نمازهای جماعت اول وقت، انس با قرآن،توجه به ایتام و احسان هایی که داده شد به عنوان بالاترین و بزرگترین دستاورد ماه رمضان است که باید این به عنوان ودیعه الهی حفظ شود.

وی با بیان اینکه دهه ۶۰ دهه مظلومیت، تنهایی و سختی ها بود و هر روز جراحت عمیقی بر پیکر نظام اسلامی وارد می شد، افزود: دوران دفاع مقدس نیز سرشار از رشادت های رزمندگان اسلام بود که اجازه ندادند وجبی از خاک کشور تسخیر شود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دهه ۶۰ انقلاب اسلامی را پر از درس عبرت عنوان کردند،ادامه داد: مقام معظم رهبری برضرورت جلوگیری از غفلت از درس های تاریخ تاکید کردند.

سردار خرّم با بیان اینکه اگر وحدت نداشته و قدر نعمت های الهی را ندانیم،دچار غفلت شده ایم، گفت: امروز دشمن شمشیر را از رو بسته و به دنبال مقابله با نظام اسلامی است.

وی برضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر این دستاوردها حفظ نشود،هزینه بسیاری را به نظام اسلامی تحمیل می کند.

ارسال نظرات