رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

مسابقات کشوری پاورلیفتینگ به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات کشوری پاورلیفتینگ به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود و نیاز است در این زمینه مسئولان استانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۴۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، ناصر پورعلی‌فرد در مجمع عمومی سالانه هیئت پرورش اندام استان اردبیل اظهار داشت: مسابقات کشوری پاورلیفتینگ به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود و نیاز است در این زمینه مسئولان استانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: استان اردبیل قابلیت‌های زیادی در شناسایی ورزشکاران دارد که باید از این قابلیت‌ها به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در رابطه با رفع مشکلات و موانع پیش‌رو دست یابیم و در رشته‌های مختلف به مقام‌ها و جایگاه‌های برتر دست یابیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: واگذاری میزبانی مسابقات کشوری به اردبیل موضوعی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و با برگزاری دوره‌های مربی‌گری، داوری و استعدادیابی شاهد رشد و توسعه استان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

پورعلی‌فرد با اشاره به این که کلاس داوری درجه 3 با مدرسی مربیان و داوران فدراسیون در اردبیل برگزار می‌شود، بیان کرد: امیدواریم برگزاری این کلاس‌ها شروعی بر توسعه و پیشرفت استان در رشته‌های مختلف ورزشی باشد و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی تصریح کرد: برای حفظ و ارتقای وضعیت این رشته پرمخاطب باید با برگزاری سمینارها و کلاس‌های آموزشی داوری و مربی‌گری در این استان سطح علمی ورزشکاران و مربیان را بالا ببریم و در جذب ورزشکاران و افرزاد مستعد گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

ارسال نظرات