حاجی بابایی:

252 شبکه ماهواره‌ای ایران اسلامی را مورد هجمه‌های بی‌امان فرهنگی قرار داده‌اند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: امروز 252 شبکه ماهواره‌ای از سوی آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی، ایران اسلامی را مورد هجمه‌های بی‌امان فرهنگی قرار داده‌اند که باید در برابر توطئه‌های آنان هوشیار بود.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۱۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه پنجشنبه در دهمین یادواره شهدای هفتم تیر و یکصد شهید منطقه سنجان شهر اراک در مصلا سنجان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخاسته از بطن اسلام است که سه رکن رهبری، مردم و قرآن از رکن‌های جدایی‌ناپذیر نظام به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن و پیروی از امام راحل و انقلاب اسلامی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حفظ ارزش‌های نظام در گروی اتحاد مردم، پشتیبانی از رهبری و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم است، عنوان کرد: امروز 252 شبکه ماهواره‌ای از سوی آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی، ایران اسلامی را مورد هجمه‌های بی‌امان فرهنگی قرار داده‌اند که باید در برابر توطئه‌های آنان هوشیار بود.

حاجی بابایی مطرح کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت و همچنین جدایی از رهبری و مردم هستند، با تبلیغات و هجمه‌های فرهنگی تلاش دارند رهبری را از مردم جدا کنند، اما ملت در یک جریانی مانند روز قدس، 22 بهمن و یا انتخابات همه توطئه‌های آن‌ها را خنثی و نقشه‌های شومشان را نقش برآب می‌کنند.

وی با اشاره به حمله نظامی سپاه پاسداران به مواضع داعش یادآور شد: این حمله در حقیقت استکبار جهانی را نشانه گرفته بود و قدرت نظامی ایران را رخ جهانیان کشید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این نظام ریشه در مکتب عاشورا، فرهنگ اهل‌بیت (ع) و خون 230 هزار شهید دارد.

حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: برخی از مسؤولان در همه جناح‌های سیاسی گمان می‌کنند که سفره انقلاب اسلامی برای آنان پهن‌ شده است تا هر چقدر می‌خواهند اموال مسلمین را چپاول کنند، این در حالی است که ملت اجازه چنین کاری را به آنها نمی‌دهند.

وی از دولت و مجلس خواست، همه ظرفیت‌های خود را برای ارتقای سطح معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به کار بگیرند.

استان مرکزی پنج شهید به اسامی حجت‌الاسلام علی هاشمی سنجانی، حجت‌الاسلام محمدحسین صادقی، محمود بالاگر، حجت‌الاسلام غلامرضا دانش آشتیانی و علی‌اصغر آقازمانی در حادثه هفتم تیر تقدیم میهن اسلامی‌مان کرده است.
ارسال نظرات