خبرهای داغ:
آیت الله موسوی جزایری:

کمک به مردم مظلوم یمن واجب شرعی است

امام جمعه اهواز گفت: وضعیت پیش امده در یمن بر ما تکلیف کرده که باید به یمنی‌ها کمک کنیم و واجب شرعی است که در این مسیر به مردم مظلوم یمن کمک کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۴۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

آیت الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه 6 تا دوازدهم تیرماه هفته عجیبی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ترور آیت الله العظمی خامنه‌ای، انفجار در دفتر حزب جمهوری، بمباران شیمیای شهرستان سردشت و شهادت هزاران نفر، شهادت آیت الله صدوقی و حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران از جمله این اتفاقات است.

وی افزود: پشت پرده همه این اتفاقات حمایت مستقیم و غیر مستقیم آمریکا از مزدوران خود است و حتی به صورت مستقیم خود آمریکایی‌ها در این جنایات شرکت داشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به گسترش بیماری و با و قحطی در یمن عنوان کرد: وضعیت پیش امده در یمن بر ما تکلیف کرده که باید به یمنی‌ها کمک کنیم و واجب شرعی است که در این مسیر به مردم مظلوم یمن کمک کنیم.

وی بیان کرد: عربستان با حمایت مستقیم آمریکا جنگ علیه یمن را شروع کرد و حالا هم با گسترش حملات خود موجب پدید آمدن قحطی در این کشور مظلوم شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها