خبرهای داغ:
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان :

معرفی اهواز به عنوان گرمترین نقطه جهان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه اهواز به عنوان گرم‌ترین نقطه جهان شناخته شد گفت: دما در روز‌های شنبه و دوشنبه هفته آینده به ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد البته افزایش دما و رسیدن آن به عدد ۵۴ دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۴۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

کوروش بهادری  با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان خوزستان اظهار داشت: در طول شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به 54 درجه رسید و پیش‌بینی می‌شود امروز دمای استان یک تا دو درجه کاهش یابد اما مجددا دما از روز شنبه روندی صعودی دارد.

وی افزود: تاکنون دمای ثبت شده روز گذشته اهواز در هیچ یک از شهرهای استان کشور به این شدت وجود نداشت و دمای 54 درجه اهواز در طول 10 سال گذشته یک عدد بی‌سابقه‌ای است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: دما در روز‌های شنبه و دوشنبه هفته آینده به 50 درجه سانتیگراد می‌رسد البته افزایش دما و رسیدن آن به عدد 54 دور از انتظار نیست و در روزهای گذشته شهرهای امیدیه، آغاجاری، ماهشهر، هندیجان، دزفول، بستان و گتوند دمای بالای 50 درجه را تجربه کردند.

 شهروندان اهواز از هفته گذشته تاکنون به دلیل الگوهای تابستانه حاکم بر جو گرمای بالای 50 درجه را تجربه کردند و به دلیل افزایش دما  مرز 54 درجه اهواز به عنوان گرم‌ترین شهر جهان معرفی شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها