امام جمعه بیرانشهر:

وضعیت بیرانشهر به دلیل کم کاری مسولین نامناسب است

امام جمعه بیرانشهر گفت : وضعیت بیرانشهر به دلیل کم کاری مسولین نامناسب است که می طلبد شوراها با دین رفتار کنند وکسانی را برای شهرداریها و دهیاریها انتخاب کنند که دلسوز مردم باشند.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۶۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام محمد نظری امام جمعه بیرانشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته بیرانشهر با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیت اظهار داشت: : وهابیت فکر می کرد با تخریب قبور ائمه می تواند در مقابل اسلام ناب محمدی کاری از پیش ببرد که از آن زمان تا الان هیچ غلطی نتوانسته بکند و هر روز بر اقتدار اسلام ناب افزوده شده است.

وی به جنایات وهابیت و داعش اشاره کرد وافزود : از این حرکت در طول تاریخ بوده که به سرانجام نرسیده و اینها دارند چهره اسلام را مخدوش می کنند که ریشه همه این اعمال جنایتکارانه در دست انگلیس و آمریکا است.

امام جمعه بیرانشهر بااشاره به 12 تیر حادثه سرنگونی هواپیمایی ایران توسط آمریکا گفت: جای خنده دارد که همین کشور با اون جنایت که چندین تن از هموطنان بی گناه ما رو به شهادت رساند و امروز دم از حقوق بشر می زند.

نظری با اشاره به 14 تیر روز دهیاریها و شهرداری ها تصریح کرد: وضعیت بیرانشهر به دلیل کم کاری مسولین نامناسب است که می طلبد شوراها با دین رفتار کنند وکسانی را برای شهرداریها و دهیاریها انتخاب کنند که دلسوز مردم باشند.

انتهای خبر /Z

ارسال نظرات