فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

پیشرفت و آبادانی با هدف محرومیت زدایی، پاسخی محکم به تمام مدعیان است

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی با هدف محرومیت زدایی، پاسخی محکم به تمام مدعیان است گفت:مردم وقتی خدمات صادقانه سپاه را می بینند به گفته های دروغین مدعیان پوچ اندیش پی می برند و به خوبی متوجه دروغ گویی های آنان می شوند.
کد خبر: ۸۸۷۹۹۷۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد گفت: سپاه یک ضلع از سه ضلع مشارکت در امور سازندگی است.

 

وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم و ادارات دولتی و حاکمیتی به عنوان دیگر اضلاع امور سازندگی افزود: ادارات دولتی و حاکمیتی و همچنین خیرین باید در کنار مردم و سپاه نسبت به اجرای امور سازندگی اقدام کنند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه مشارکت اولین موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تاکید کرد: مردم باید وارد عمل شوند و نیازهای خود را مطرح نمایند و با توجه به نیازهایشان و منطقه فعالیت جهادی، در راستای پیشرفت و آبادانی صورت پذیرد.

 

سرداررجبی یادآور شد: زمانی که مردم در امر سازندگی مشارکت داشته باشند خود نیز حافظ فعالیت و کار خواهند بود و در این میان ادارات و دستگاه ها نیز باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

وی تصریح کرد: هم اکنون و با وجود امنیت حاکم بر کشور و منطقه فرصت مناسبی برای خدمت به مردم وجود دارد و تمامی دستگاه ها باید از این زمان استفاده کنند.

 

سردار رجبی با ملموس خواندن خدمات سپاه اظهار داشت: مردم وقتی خدمات صادقانه سپاه را می بینند به گفته های دروغین مدعیان پوچ اندیش پی می برند و به خوبی متوجه دروغ گویی های آنان می شوند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی متولی، هماهنگ کننده و پیش برنده امور سپاه پاسداران است گفت: مسئولین باید با رغبت پای کار بیایند و فعالیت خود را به نام خود ثبت کنند.

 

وی با بیان اینکه باید هنر مشارکت و ایجاد جنبش خدمات رسانی به مردم در دستور کار باشد، افزود: ما باید در درگاه خداوند سرافراز باشیم و در این میان مردم به خوبی خدمت رسانی ها را درک می کنند.

 

به گفته فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، هدف اصلی در این ماموریت این است تا با مشارکت و با سیاست گذاری و فعالیت کارگروه ها خدمت رسانی به روستاها تقویت شود و شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نیاز جدی امروز است افزود: در کنگره آمریکا ایران اسلامی را تحریم می کنند و بدن تعدادی از افراد می لرزد در حالی که باید اقتصاد مقاومتی را ارتقا دهیم و یک اقتصاد مقاوم داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس به لزوم توجه عمرانی، معیشتی و اقتصادی در روستاها تاکید نمود و بیان داشت: باید با شناسایی ظرفیت ها و استعدادها و علاقه مندی های روستا و بر اساس هنرهای خاص و توانمندی های موجود به دنبال ایجاد اشتغال بود و به چرخه تولید کمک کرد.

 

وی ادامه داد: در این حالت شغل کاذب و آسیب اجتماعی از روستا دور خواهد شد و اشتغال پایدار به وجود می آید.

 

سردار رجبی با تاکید بر اینکه باید در تمامی مناطق استان به دنبال فعالیت عمرانی و سازندگی بود افزود: تفاوتی بین بخش های مختلف وجود ندارد و این یعنی کار اسلامی و این یعنی عدالت.

 

این فرمانده نظامی با تاکید بر اینکه باید استان کردستان استانی نمونه باشد تا دیگر استان ها از آن الگوبرداری نمایند افزود: باید به این کار با ارزش با اعتقاد و با عشق و علاقه نگاه کرد چرا که این حرکت فرمان مقام معظم رهبری است.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به خوبی بر محرومیت ها و مناطق محروم آگاهی دارند و به همین دلیل این ماموریت را به ما ابلاغ فرموده اند.

 

سرداررجبی به برگزاری جلسات حضوری با مردم روستاها و ضرورت حضور پزشکان زن و مرد مجرب تاکید نمود و افزود: وضعیت بهداشتی آب روستاها و نیز وضعیت حوزه سلامت روستاها باید مورد توجه باشد.

 

وی ترویج طب اسلامی و سنتی، برگزاری جلسات با دانش آموزان و اجرای فعالیت های فرهنگی و تربیتی را از دیگر برنامه های این طرح در روستاها عنوان نمود و خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت بسیج در اجرای این برنامه ها استفاده نمود.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان افزود: همچنان که کردستان یک استان پایلوت در اجرای طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی است شهرستان قروه نیز به عنوان یک شهرستان پایلوت در این طرح در نظر گرفته شده است که انتظار می رود به گونه ای در این شهرستان عمل شود که دیگر شهرستان ها نیز از آن الگو برداری داشته باشند.

انتهای خبر/7727


ارسال نظرات