نماینده ولی فقیه در سپاه کیش:

مطالعه تاریخ جوانان را درانتخاب مسیر هدایت می کند/آمریکا صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش گفت: تاریخ و اتفاقات منطقه ثابت می کند که آمریکا با وجود جنایت های مکرری که مرتکب شده، صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارد.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۵۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش با تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی در واقعه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی گفت: این حنایت اثبات خیانت دشمنان انقلاب و منافقان کور دل علیه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تیرماه، در تاریخ پس از انقلاب برای آمریکا نمودی از بروز و ظهور وقایع ضد بشری است که مرتکب شده است افزود: بسیاری از شخصیت ها توسط دست نشاندگان آمریکا در تیرماه سال های مختلف به شهادت رسیدند و از جمله مهمترین این وقایع شهادت دکتر بهشتی و یاران وفادار ایشان در سال ۶۰ است.

حجت الاسلام فراشی با تاکید بر یادآوری تاریخ انقلاب به جوانان اظهار کرد: باید جوانان با تاریخ انقلاب و اتفاقاتی که در آن موجب صدمه و آسیب توسط آمریکا به مردم ایران و دیگر ملت های مظلوم جهان رفته است آشنا کرد تا بدانند آمریکا برای از بین بردن این انقلاب دست به چه جنایاتی آلوده است.

وی ادامه داد: آنچه در این وقایع مهم بوده و هست اینکه همواره به لطف خدا، درایت رهبری و بصیرت مردم، دشمنان تا کنون نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش بیان کرد: آن ها امروز در تلاش هستند در یک چهره انسان دوستانه خود را به مردم و جوانان معرفی کنند اما با اندک مطالعه تاریخ و رخدادهای منطقه به درستی روشن خواهد شد که این ها همه فریب و نیرنگی بیش نیست و آبرویی برای آن ها نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: آمریکا با وجود جنایت هایی که در منطقه مرتکب شده بی تردید صلاحیت دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریست ها را ندارد چرا که سایه آمریکا در هر ناامنی و ترور به خوبی دیده می شود.

ارسال نظرات