۴۴ پایگاه اوقات فراغت در فردیس راه‌اندازی شد

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو کرج از راه‌اندازی ۴۴ پایگاه اوقات فراقت در شهرستان فردیس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۴۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرشته فهمیده مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو شهرستان کرج سپری شدن اوقات فراقت دانش آموزان را با فعالیت‌هایی چون کلاس‌های آموزشی، مطالعه، ورزش و غیره مهم برشمرد و اظهار کرد: فرصت سه‌ماهه تابستان برای دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است باید از این مهم به نحو احسن بهره‌برداری شود.

۴۴ پایگاه اوقات فراغت در فردیس راه‌اندازی شد

وی تأکید کرد: کارشناسان آموزش‌وپرورش ناحیه دو شهرستان کرج (فردیس) برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در پایگاه‌های اوقات فراغت اقدام به نیازسنجی می‌کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو شهرستان کرج با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن، صنایع‌دستی، امور فرهنگی و مسابقات علمی مختلف در پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان فردیس، گفت: آموزش‌وپرورش سعی می‌کند با برگزاری این قبیل کلاس‌ها نوجوانان و جوانان را از پرداختن بیش‌ازاندازه به فضای مجازی بازدارد.

وی در بخش دیگری به‌کارگیری دانش آموزان کارورز در سطح مدارس فردیس را از دیگر برنامه‌های اداره آموزش‌وپرورش ناحیه دو شهرستان کرج اعلام کرد و گفت: در نظر داریم دانش آموزان کارورز، طرح کارورزی خود را با هماهنگی استادکاران مدارس در سطح مدارس بگذرانند.

فهمیده از نمونه کارورزی‌های دانش آموزان در مدارس را دوخت پرده‌ها، روکش‌های میز و صندلی، رنگ‌کاری و غیره اعلام کرد و گفت: این طرح سال گذشته مورد استقبال قرار گرفت امید داریم در سال جاری نیز با استقبال عمومی مواجه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها