تولید و بیکاری بزرگترین چالش امروز

رئیس مجمع بسیجیان مازندران با بیان اینکه منویات رهبری در اقتصاد مقاومتی نیاز به‌ اولویت بندی دارد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین چالش امروز مسئله تولید و بیکاری است.
کد خبر: ۸۸۸۰۱۶۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امینی با طرح این پرسش که مسئولیت واردات بی رویه و قاچاق کالا بر عهده‌ی چه کسی است، اظهار کرد: وقتی وزیر کشاورزی به خاطر مقاومت در برابر واردات مرکبات تحت فشار قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد شبکه فساد در کشور، ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: باغات در سطح کشور افزایش 25 درصدی داشته‌، این در حالی است که زراعت 11 درصد در ده سال گذشته کاهش یافته‌است.

عضو کارگروه کشاورزی بسیج استان با بیان اینکه آمارهای ارائه شده توسط نهادهای دولتی در مقدار اراضی کشاورزی با یکدیگر اختلاف دارد، اظهار کرد: مبنای سیاست‌های دولت سرمایه‌گذاری خارجی و واردات است در صورتی که‌ اولویت اقتصاد مقاومتی کاهش واردات و افزایش اشتغال خانگی جوانان است.

رئیس مجمع بسیجیان استان تصریح کرد: برای‌تحقق اقتصاد مقاومتی از بسیج انتظارهایی وجود دارد که در حوزه‌ اختیارات این نهاد مردمی نیست.

وی افزود: اگر قانونی ایجاد شود که بسیج مرجع برخی از فعالیت‌ها باشد، و بروکراسی اداری به آن محول شود، یقیناً تجربه و سابقه‌ این نهاد مردمی‌ تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تدوین یک برنامه جامع می‌تواند شبکه داخلی بسیج را منسجم کند، اظهار کرد: هر قشری از بسیج می‌تواند بسته به ظرفیت‌های عملیاتی که در اختیار دارد، بخشی از مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها