مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی شهید علم الهدی اردبیل معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیریت های بسیج دانشجویی استان اردبیل علیرضا روحبخش مسئول سابق اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان بعنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی شهید علم الهدی اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۸۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازابصارخبر، طی مراسمی که در سالن جلسات بسیج دانشجویی استان اردبیل برگزار شد، مدیران جدید بخش های مختلف ناحیه بسیج دانشجویی استان معرفی شدند.

معین الدین اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن بیان شاخصه های یک مدیر موفق به ضرورت انجام بهینه مأموریت های محوله تأکید کرد و گفت: خروجی برنامه های بسیج دانشجویی باید منجر به فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج روحیه جهادی بین دانشگاهیان منجر شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مسئولیت پذیری نیز گفت: قبول مسئولیت مانند تنگه احد است که باید به هر نحوی از آن حفاظت کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه حرف اول و آخر بسیج انجام مأموریت به نحو احسن است گفت: تنها خدمت خالصانه به مردم و انتقال روحیه جهادی در جامعه ماندگار است.

در ادامه این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات غلامرضا نیکخو مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی شهید علم الهدی، علیرضا روحبخش مسئول سابق سازندگی، اردویی و راهیان نور بسیج دانشجویی استان به عنوان مسئول جدید این حوزه معرفی شد.

همچنین در این برنامه آقایان غلامرضا نیکخو به سمت برنامه ریزی و مطالعات، روح اله نعمتی بعنوان مسئول جدید اردویی، راهیان نور و حفظ آثار، امین صادق زاده به سمت تربیت بدنی و مصطفی مجیدی مسئول بهداشت و درمان ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل منصوب شدند.

پیش از این نیز گل محمدی و شفایی نیز بعنوان مسئولین جدید دفاتر بسیج دانشجویی در شهرستان های مشکین شهر و بیله سوار منصوب شده بودند.

ارسال نظرات